دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با گلایه از رفتار هواداران پرسپولیس در دیدار برابر ذوب‌آهن گفت: دیگر در این تیم نمی‌مانم و باید تکلیفم روشن شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند پس از تساوی سه بر سه تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی خوبی انجام دادیم، اما حاشیه‌های این بازی دردناک بود، من برای هواداران متأسفم که به تیم قهرمان، بی‌غیرت می‌گویند؛ مگر می‌شود یک تیم قهرمان لیگ باشد، آقای گل و بهترین خط دفاع را داشته باشد، اما بی‌غیرت باشد؟ متأسفم برای این هوادارانی که صبر و تحمل ندارند و ندانسته قضاوت می‌کنند.

وی در ادامه گفت: من کلاً از باشگاه ۵۵ درصد مطالباتم را دریافت کردم، با اینکه برخی از بازیکنان ۷۰ درصد آن را گرفتند. من همین‌جا اعلام می‌کنم که می‌خواهم از پرسپولیس بروم و باید تکلیف مرا روشن کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که شما با پرسپولیس قرارداد دارید و نمی‌توانید یکطرفه فسخ کنید، گفت: برای آن هم فکر می‌کنم ولی دیگر در این تیم نخواهم ماند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: آقای طاهری مشکلات مرا می‌داند و انتظار بیشتری از او داشتم، اما امیدوارم با این شرایط مرا درک کند تا من بتوانم به تیم دیگری بپیوندم.

← ویدیوی مرتبط: واکنش بیرانوند به «بی‌غیرت» خوانده‌شدن توسط هواداران

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴۷ )