عضو تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان معتقد است بازیهای تدارکاتی تیم ملی پیش از اعزام به باهاما باعث شده تا بازیکنان با آمادگی خوبی در این مسابقات حضور داشته باشند.

مصطفی کیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: در حال حاضر شرایط من و هم تیمی هایم بسیار خوب است و با آمادگی کامل در مسابقات جام جهانی در باهاما حضور داریم. پس از اعزام به باهاما بازیهای دوستانه خوبی پشت سر گذاشتیم و آماده و سرحال به مصاف حریفان خود می رویم.

وی درباره اولین دیدار ایران برابر مکزیک گفت: بازی اول با مکزیک اولین مسابقه جام جهانی بود، زمان این دیدار درست وقتی برگزار شد که هوا بسیار گرم بود و این امر شرایط را برایمان بسیار سخت کرد. اما شرایط سخت نیز مانع پیروزی ما نشد و در نهایت سه امتیاز این دیدار را به خود اختصاص دادیم.

وی در خصوص مصاف امشب ایران برابر ایتالیا گفت: ایتالیا یکی از ۵ تیم قدرتمند جهان است. پیش از این تجربه بازی با این تیم را داشته ایم. امیداوریم این بازی را ببریم و به عنوان صدرنشن از گروه خود بالا برویم در واقع ما راهی جز پیروزی نداریم، چراکه باید هر بازی را با موفقیت پشت سر گذاشته و به عنوان تیم اول به مرحله بعدی بازیها صعود کنیم.

وی در پایان گفت: تمام تلاشمان را بکار می گیرم تا بتوانیم در این بازیها موفق ظاهر شویم. از همه مرم عزیز کشورمان می خواهیم دعا کنند تا با دست پر و با کسب مقام جهانی به کشورمان باز گردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.