مسئولان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در حالی علی افضل را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند که وضعیت تعدادی از بازیکنان این تیم هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته بود که مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان بعد از جلسات مختلف علی افضل را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال این باشگاه انتخاب کردند. افضل در حالی به نیمکت گیتی پسند بازگشت که فصل آینده باید در لیگ برتر از عنوان قهرمانی دفاع کند و همچنین در مسابقات جام باشگاه های آسیا به دنبال جبران ناکامی فصل گذشته ایران است.

با این حال، هنوز وضعیت تعدادی از بازیکنان تیم فوتسال گیتی پسند مشخص نیست و تلاش باشگاه برای رایزنی و توافق با تعدادی از این بازیکنان ادامه دارد.

افضل در درخواست ابتدایی خود از مسئولان باشگاه خواسته بود که عذر محمد کشاورز کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران و همچنین مهران عالیقدر را بخواهند و نفرات جدیدی به جای آنها جذب شوند. این درخواست با توجه به سابقه برخوردهای عالیقدر و افضل چندان دور از ذهن نبود.

از سوی دیگر تعدادی از بازیکنان هم راغب به همکاری با افضل نیستند و قصد دارند در صورت پیشنهاد بهتر، اصفهان را ترک کنند. با وجود این، بعضی از مسئولان باشگاه شخصا برای حل این مسائل دست به کار شده و در تلاش هستند تا بازیکنان فصل گذشته خود از جمله کشاورز و عالیقدر را هم حفظ کنند. هنوز مشخص نیست با این شرایط و سوابق کاری بعضی از بازیکنان با افضل آیا آنها مایل به ادامه بازی در گیتی پسند باشند یا خیر ولی مسلما گیتی پسند که نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا است، باید تکلیفش را هرچه زودتر با این مسئله روشن کند تا زمان زیادی را برای آماده سازی از دست ندهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.