مدیرعامل باشگاه رئال مادرید گفت: با توجه به اقدامت اخیر آقایان، مثل گذشته با فدراسیون فوتبال اسپانیا همکاری نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه رئال مادرید در دو دهه گذشته سه بار به فدراسیون فوتبال اسپانیا و کمپ تیم ملی فوتبال این کشور کمک مالی بلاعوض داشته و البته به خاطر این کارها از سوی کاتالونیا متهم به رشوه دادن شده است.

فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در این خصوص گفت: به فوتبال اسپانیا بارها کمک کرده‌ایم اما حاصل کار حملات رسانه‌ای بوده و اتهامات عجیب و غریب که هیچ اساسی نداشته و ندارد. در ماجرای محکومیت‌های فیفا و یوفا که همچنان آنها را ناعادلانه می‌دانم، فدراسیون فوتبال نه تنها کمکی به ما نکرد بلکه برای اجرای دقیق آن بر خلاف قانون و اساسنامه فدراسیون فوتبال اسپانیا دست به کار شد و به باشگاه رئال مادرید فشار زیادی وارد کرد.

پرس ادامه داد: مثل گذشته با فدراسیون فوتبال اسپانیا همکاری نخواهیم کرد و مانند بقیه باشگاه ها حق خود را از حق پخش بازی‌ها مطالبه می‌کنیم، مثل همه باشگاه ها بلیت فروشی خواهیم کرد و دیگر به نیروهای نظامی تحت قرارداد با فدراسیون فوتبال اسپانیا و سازمان لیگ (لالیگا) کمک نخواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.