سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: اتفاقاتی که افتاد باعث شد تا انگیزه بیشتری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشیم.

علی صانعی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران بعد از لغو اردوی ازبکستان گفت: قرار شد بازیکنان از امروز شنبه به اردو بیایند و فردا کار را در کمپ تیم های ملی شروع می کنیم. به احتمال زیاد دو، سه روز آخر هفته هم برای تمرین روی کفپوش استاندارد سالن نقش جهان به اصفهان برویم.

وی تاکید کرد: ما لغو اردوی ازبکستان را فراموش کرده ایم و باید کارمان را انجام بدهیم. گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد که باعث می شود انگیزه آدم بیشتر شود. این هم از آن دسته اتفاقات بود. سعی می کنیم با تلاش بیشتر، کمبودها را جبران کنیم. به اگر اعتراضی هم می کنیم، به موقع تلاش می کنیم تا از آبروی فوتسال ایران دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد در فرصت باقیمانده تا شروع مسابقات آسیایی با تیم هایی مثل لبنان در ایران بازی کنیم؟ گفت: لبنانی ها درخواستشان را به فدراسیون فوتبال داده بودند. آنها اعلام کرده بودند در صورتی می توانند به ایران بیایند که هزینه اسکان و اقامتشان تامین شود که این امر برای فدراسیون میسر نبود.

صانعی در پایان با بیان اینکه تیم ایران پتانسیل زیادی دارد گفت: باید به آینده فکر کرد نه گذشته. اتفاقاتی نباید می افتاد که افتاد. همه چیز تمام شده و ما با امید به آینده چشم داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.