آقای گل جهان فوتسال گفت: به نظرم سلیمانی به جای فتوا دادن به فکر پخش مستقیم و اسپانسر باشد.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نصف شدن بودجه تیم فوتسال تاسیسات دریایی در سال ۹۶ گفت: متاسفانه من هم شنیدم که بودجه نصف شده ولی تیم تاسیسات یکی از تیم‌های خوب و یکی بهترین باشگاه‌های آسیا است و می‌تواند با همان بودجه نصف هم موفق شود.

وی همچنین در مورد قرارداد خود با این باشگاه گفت: من تا کنون با این باشگاه به صورت رسمی و حضوری قراردادی منعقد نکرده‌ام، البته با مدیریت این باشگاه صحبت‌هایی شده است.

سرمربی فصل گذشته تاسیسات همچنین در مورد لغو اردوی تیم ملی زیر ۲۰ سال گفت: سر مربی این تیم ملی علی صانعی یکی از مربیان خوب و با اخلاق کشور است، همانطور که می دانید این مسابقات برای اولین بار است که در سطح آسیا برگزار می‌شود و باید در این بازی‌ها حضور قدرتمند داشته باشیم.

وی اضهار داشت:در همین بازی‌های دوستانه رسمی می توانیم تیم ملی را محک بزنیم و نقاط ضعف قدرت بازیکنان خود آشنا شویم،وقتی نتوانیم بازی دوستانه ای انجام دهیم کار ما سخت می شود. امیدوارم مسئولان برای حل این مشکلات به فکر چاره ای باشند .

شمسایی در مورد تیم ملی هم گفت: تیم ملی ما سوم جهان شده و به هدف خود رسیدیم اما باید از مقام و جایگاهی خود دفاع کنیم. حفظ این عنوان حمایت مسئولان را می طلبد.

آقای گل فوتسال جهان همچنین در مورد صحبت‌های اخیر سلیمانی دبیرکمیته فوتسال که گفته بود در حال تدوین قانونی هستیم که دیگر کسی نتواند به عنوان بازیکن مربی در لیگ حضور داشته باشد، گفت: سلیمانی نمی‌تواند راجع به این موضوع صحبت کند. مسئولیت این موضوع برعهده من و باشگاه است،کسی نمی تواند دخالت کند.

وی گفت: من به سلیمانی پیشنهاد می‌کنم به جای اینکه این مسائل را عنوان کند،به‌ فکر فوتسال ایران باشد. نه این مسائل پیش پا افتاده. او بهتر است تمرکز خود را جمع کند و به صادر کردن کارت بازی بازیکنان و یا علت عدم حضور تیم دبیری را جویا شود.

وی اظهار داشت: فوتسال ما در سال ۹۵ افتضاح بود،من پیشنهاد می‌کنم به ایشان به جای فتوا دادن به فکر این باشد که بتواند حداقل پخش مستقیم بگیرد و اسپانسر جذب کند. که وضعیت تیم‌های ما به خصوص تیم ملی بهتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.