آبادان – سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: به نظر می رسد با این همه سرمایه ای که در استان خوزستان داریم وظیفه اصلی مسئولان است که شرایط فعالیت آسان و بی دغدغه تیمهای فوتبال را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نعیم سعداوی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم اش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تیمها تمامی دلخوشی مردم هستند به همین دلیل بایستی شرایط به گونه ای برایشان مهیا شود تا آنها بتوانند با فراغ بال و آسودگی خاطر به فعالیت خود بپردازند و هرچه سریعتر بتوانند تبدیل به گزینه های برتر در فوتبال این مملکت تبدیل شوند.

وی افزود: تیمهای خوزستانی حرفهای زیادی برای گفتن دارند و امید می رود تبدیل شدن به قطب های بسیار خوب در مملکت همچون گذشته در فوتبال کشور یکه تازی کنیم.

سعداوی اظهار کرد: می دانیم که جایگاه فعلی فولاد جایگاه اصلی این نیست اما واقعیت آن است که سال اول است و زمانی که تصمیم می گیریم تیم را بومی و جوان کنیم و شرایط خاص بودجه ای برای آن تعریف می کنیم طبیعی است که مقداری باید صبر و حوصله داشته باشیم و آن حمایت لازم را از آن تیم انجام دهیم.

وی تصریح کرد: چرا باید تیمهای خوزستانی همچون صنعت نفت، استقلال خوزستان و فولاد و یا غیره با توجه به سرمایه و استعدادی که در این استان هست همیشه به یک نحوی دغدغه بسیاری از مسائل را داشته باشند؟

سرمربی تیم فولاد خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص بازی فردا گفت: فردا با یک تیم بسیار خوب بازی داریم، تیمی که بازیکنان خیلی خوب و با انگیزه ای دارد و چند هفته اخیر هم توانسته اند نتیجه بگیرند و شکل تیمی بهتری را پیدا کرده اند و از وجود مربی با تجربه ای نیز بهره می برد.

سعداوی افزود: وجه مشترک تیم صنعت نفت آن است که دیگر خطر سقوط را احساس نمی کنیم و به دنبال این هستیم که یک فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش بگذاریم ضمن آنکه برای ارتقای جایگاهمان در جدول که همانا تک رقمی شدن هست، تلاش می کنیم.

سعداوی اظهار کرد: برای بازی فردا سه تا چهار بازیکن کلیدیمان را در اختیار نداریم اما خوشبختانه جوانان بسیار خوب و با انگیزه و با انرژی در اختیار داریم که می توانیم در بازی فردا، روز بسیار خوبی را فارغ از هر نتیجه ای حاصل می شود، رقم بزنیم که همه از دیدن این بازی بتوانند لذت لازم را ببرند.

به گفته وی عبدالله کرمی، چاگو و اسماعیل شریفات به دلیل محرومیت در بازی فردای تیمش مقابل صنعت نفت حضور ندارند ضمن آنکه باید منتظر مشخص شدن وضعیت دو تا سه بازیکن این تیم پس از انجام تلاش کادر پزشکی باشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص قراردادش با این باشگاه برای فصل آینده گفت: تاکنون در این باره صحبت خاصی را نداشتیم، قرار داد من تا انتهای فصل جاری است و بر این اساس تمام تمرکز و توانمان را معطوف این دو بازی کردیم.

سعدوای افزود: جا دارد از تک تک بازیکنان به خاطر غیرت، شرف و تلاشی که تا اینجای کار انجام دادند و به طور قطع هم مستحق تشویق و دستمریزاد هستند به جای جریمه، قدردانشان باشیم .

وی اظهار کرد: آنهایی که از نزدیک شاهد فعالی و تلاش بازیکنان بودند به عینه دیده اند که بسیاری از بچه ها در حالی که آسیب دیده اند و درد دارند اما با استفاده از آمپول باز هم بازی می کنند.

سعداوی تصریح کرد: اگر چه به لحاظ بازیکن در تنگنا هستیم اما بچه ها با یک عرق و یک تعصب خاصی کارشان را دنبال می کنند و این ها شایسته تقدیر، تشکر و تشویق خاصند و به نظر می رسد ما قدری در حق بچه ها کم لطفی می کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان یادآور شد: باور داریم که نیم فصل دوم آن طور که باید و شاید به لحاظ کسب نتیجه خوب عمل نکردیم که البته برای آن هم فاکتورهای مختلفی همچون بد شانسی، داوری و یا تفکرات فنی خودمان دخیل بوده اند.

وی گفت: در بسیاری از بازیها موقعیت هایی را خلق می کردیم اما متاسفانه توپ ها تبدیل به گل نمی شد به هر حال بسیاری از مسائل دست به دست هم داد تا آن طور که باید و شاید نتوانیم نتیجه گیری خوبی داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.