آبادان – سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فردا بدون پروا و ترس از سقوط با حریف بازی می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز کریمی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان افزود: همیشه در همه شهرها بازیهای داربی از یک ویژگی خاصی برخوردارند، در کنار دوستی و صمیمیتی که در میان تیمهای هم استانی هست، این مسابقات هیجان خود را دارند.

وی اظهار کرد: در این مقطع که نتیجه بازی برای هر دو تیم مهم است ویژگیهای قبلی را دو چندان کرده اس، شرایط به گونه ایست که در پایان مسابقات هستیم و تمام تیمها به شرایط آرمانیشان رسیده اند، وحدت تاکتیکی در تیمها به اوج خودش رسیده و به همان میزان مصدومیت و محرومیت در تیمها وجود دارد.

کریمی تصریح کرد: تصور می کنم با توجه به اینکه تیم فولاد نیز همچون ما از شرایط احتمال حذف رهایی یافته فردا شاهد یک فوتبال زیبا از جانب دو تیم باشیم و بی پروا و بدون ترس از سقوط بازی می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فردا یک بازی تاکتیکی بسیار خوبی را هر دو تیم به اجرا می گذارند و تماشاگران هم شاهد آن خواهند بود.

کریمی با اشاره به محرومیت رضا نوروزی در بازی فردا افزود: البته یکی دو مصدوم هم داریم که زیر نظر کادر پزشکی اند و امشب به ما اعلام می کنند که امکان بازی دارند یا خیر، اما جای هیچ نگرانی نیست، اکنون جوانان کار را به دست گرفته اند و آن سرمایه گذاری که بر روی این جوانان کردیم نتیجه داده و می توانیم با تکیه بر آنها و بدون ترس از دست دادن مصدومانمان کارمان را ادامه دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص پیشنهاد برای سرمربیگری در لیگ آینده اظهار کرد: به غیر از صنعت نفت، برای سرمربیگری چند تیم لیگ برتری و دسته یکی پیشنهاداتی دارم، این پیشنهادات سر جای خودش باقی است اما به آنها گفته ام که من اکنون تمام توانم را بر روی تیم صنعت نفت و دو بازی آخر گذاشته ام و حق هم همین است که به تیم خودمان رسیدگی کنیم و سر فرصت مناسب چه تیم صنعت باشد و یا غیره به دیگر موضوعات بپردازیم.

وی تصریح کرد: صد البته که تیم صنعت نفت که در کنارش هستم و مردمانش را دیده ام و با خلق و خوی هم آشنا شدیم و بهتر همدیگر را درک می کنیم و اگر حرفی و یا بحثی می کنیم برایمان ملموس تر است قطعا برایم مهم است و مابقی مسائل به پس از دو بازی باقی مانده موکول می شود، بایستی ببینیم شرایط به چه شکلی پیش می رود به هر حال شغل ما همین است و بایستی به کارمان ادامه دهیم.

وی در خصوص بازیکن برزیلی تیمش هم یادآور شد: تاکتیک ویژه تیمی ما همانا استفاده از تمام پتانسیل در طول مسابقه است که اگر چنین نشود از مسابقه جا می مانیم و گرنه بازیکنان خارجی هم بازیکنان خوبی هستند، مربیگری بر مبنای تاکتیکی است که ما در نظر می گیریم و لذا فرقی ندارد که بازیکن خارجی و یا ایرانی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.