سرمربی تیم فوتبال نفت با بیان اینکه مسدودکردن حساب باشگاه پرسپولیس کار او نبوده، گفت: اجازه بدهند به دادسرا شکایت کنیم تا ببینیم چه کسی می تواند از زیر این همه بدهی در برود!

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: فردا بازی سختی با صبا داریم. اگر صبا نتواند امتیاز بگیرد در خطر می افتد. ما هم با تمریناتی که داشته ایم از لحاظ روانی خوب شده ایم.

وی افزود: امیدوارم به سه بازی باقیمانده و اگر خدا بخواهد با ادامه این روند هر سه بازی را ببریم.

سرمربی تیم نفت در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا با این شرایط فصل آینده هم در تیم نفت ماندنی هستید یا خیر؟ گفت: تیم ما صاحب ندارد و کسی جوابگو نیست، باید این فصل را تمام کنیم تا در حق تیمی اجحاف نشود. بازیکنان با تمام توان کار می کند. اگر خدا بخواهد این فصل را تا یکی دو هفته دیگر به اتمام برسانیم. پای حرفی که می زنیم تا آخر می ایستیم. به احترام قراردادی که بسته ایم با تمام بازیکنان مانده ایم. هیچ تیمی را ندیده ام با این شرایط بماند و وضعیت خوبی هم داشت.

دایی درباره اینکه گفته می شود به خاطر شکایت او از پرسپولیس حساب این باشگاه مسدود شده است، تصریح کرد: بنده از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده ام. کمیته انضباطی هم به نفع من رای داده ولی رای استیناف مانده است. چطور من هنوز رایم را نگرفته ام توانسته ام حساب باشگاه را ببندم؟ عقل سالم چه می گوید؟ باید یک حکم قضایی داشته باشم تا حساب جایی را مسدود کنم.

سرمربی سابق پرپسولیس خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این همه طلبکار دارد. به نظر شما در حسابهایشان پولی می آورند که کسی بلوکه کند؟ بروید موجودی باشگاه را از بانکهایی که حساب دارند بپرسید. اگر این موجودی بالای ۲۰ میلیون تومان بود هرچه می خواهید به من بگویید. فکر می کنید اینها می آیند در حساب باشگاه پول بخوابانند؟ مانده ام این حرفها از کجا می آید.

دایی ادامه داد: اگر ۲۰ میلیون تومان در حساب باشگاه پرسپولیس باشد، به هر بازیکن نفری ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان می رسد که فکر نمی کنم بازیکنان دنبال این مبالغ باشند.

وی در خصوص دلیل اعتصاب بازیکنان در فوتبال افزود: دلیل اصلی آن مدیریت ناصحیح در فوتبال ماست. بعضی از بازیکنان به خاطر ۳۰ تا ۴۰ درصد پولی که گرفته اند اعتصاب می کنند و بعضی ها به خاطر ۷۰ تا ۸۰ درصد. به نظرم اعتصاب در فوتبال معنایی ندارد ولی بعضی مواقع مجبور می شوند به خاطر اینکه به حق خود برسند اعتصاب کنند.

دایی اظهار کرد: ما این همه طلبکار در فوتبال داریم. کدام یک به حقشان رسیده اند؟ همیشه گفته ام کمیته انضباطی و استیناف لطف می کنند رای می دهند ولی کمیته اجرایی کجاست که به نحو احسن رای را اجرا کند؟ قدرت اجرایی کجاست که طلبکارها را به طلبهایشان برساند. آقایان راحت از این مسائل در می روند.

سرمربی نفت یادآور شد: یکبار خواهش کردم بگذارند به دادسرا شکایت کنیم تا ببینیم چه کسی می تواند از زیر این همه بدهی در برود. تیمی مثل نفت را به گروهی داده اند که نه سابقه آنها را در آورده اند نه حسابهای بانکی را.

دایی درباره اینکه ۳۵۰ میلیون به حساب باشگاه نفت واریز شده ولی چون هیچکس در باشگاه جوابگو نبوده وزارت دارایی این پول را به خاطر ۶ میلیارد بدهی باشگاه نفت برداشته است، گفت: خبر ندارم. اینرا باید مدیران سئوال کنید. البته ۳۵۰ پولی نیست که بخواهم درباره اش صحبت کنم. از این مسائل خبر ندارم و دوست ندارم از این مسائل بیش از این خبردار شوم.

دایی در پایان در خصوص درگیری رسانه ای خود با علی کریمی و اینکه آیا پیشنهادی برای حل این مسئله دارد؟ گفت: من راجع به مسائل خودم می توانم تصمیم بگیرم. هرکسی آزاد است هرطور که دوست دارد زندگی کند. من نه به دنبال این هستم که به کسی جواب بدهم؛ نه وقتی دارم که پاسخ این و آن را بدهم. از قدیم گفته اند صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.