فرزند پیشکسوت باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت جسمانی پدرش را تشریح کرد.

اردلان آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت پدرش که این روزها در بیمارستان بستری است، گفت: صبح دیروز پدرم هوشیاری نداشت اما از دیروز بعدازظهر چشم‌هایش را باز کرد امروز هم که او را دیدم وضعیتش خدا را شکر خیلی بهتر بود و می‌توانست تکان بخورد اما به هر حال هنوز به او دستگاه وصل است.

وی ادامه داد: پزشکان معالج پدرم گفته‌اند که او باید آنژیو بشود و اگر امروز حال او بهتر شود دستگاه‌ها را از روی او برمی‌دارند. پدرم فعلاً به دلیل همین دستگاه‌ها نمی‌تواند صحبت کند اما به هوش است و حتی دیروز گریه می‌کرد و باورش نمی‌شد که این طور شده است. از همه مردم می‌خواهم همان‌طور که در همه این سال‌ها برای پدرم دعا کردند او را از دعاهای خود بی‌نصیب نگذارند و برای او دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

آشتیانی تصریح کرد: روز گذشته علی پروین، محمد پنجعلی، مهدی طارمی، محسن مسلمان و ... به ملاقات پدرم آمدند و حتی پدرم با ‌آقای پروین ارتباط هم گرفت و متوجه شد که او بالای سرش آمده است. از وزیر ورزش و جوانان هم تشکر می‌کنم که به صورت تلفنی جویای احوال پدرم شد و ان‌شاءالله با دعای خیر مردم پدرم بتواند این شرایط را سپری کند و مجدداً با سلامت کامل به منزل برگردد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )