سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان،‌ گفت: در حق استقلال خوزستان ظلم می‌کنند و نتایج تیم ما را کوچک نشان می‌دهند.

سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی یک بر یک استقلال خوزستان و الفتح عربستان، گفت: بازی بسیار خوبی بود در شروع بازی موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم و حریفمان بسیار قوی بود. در نیمه دوم الفتح با توجه به اینکه میزبان بود فشار زیادی روی ما ایجاد کرد ولی با تغییراتی که در بازی خود انجام دادیم توانستیم بار دیگر روند بازی را متعادل کنیم. روی یک صحنه غافلگیر شدیم و دروازه ما باز شد اما روی تجربه و حرفه‌ای‌گری بازیکنان توانستیم در دقیقه ۹۰ گل تساوی را به ثمر برسانیم. اگر بازنده می‌شدیم عدالت فوتبال اتفاق نمی‌افتاد.

وی در مورد شرایط صعود استقلال خوزستان و اینکه تیمش نیاز به یک تساوی دارد، تصریح کرد: در بازی آخر با کسب یک تساوی مقابل الجزیره به مرحله بعد صعود می‌کنیم اما در حضور هوادارانمان به دنبال رقم زدن یک بازی به یادماندنی هستیم. می‌خواهیم هر سه امتیاز را کسب کنیم هر چند که با یک تساوی هم صعود خواهیم کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه، تأکید کرد: از صدا و سیما گله دارم آنها در حق مردم فوتبال دوست خوزستان ظلم می‌کنند. خیلی سطحی از عملکرد استقلال خوزستان و مسابقات ما عبور می‌کنند ما در ۵ بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم و تنها تیمی که توانست الفتح را شکست بدهد ما بودیم. الفتح تیمی است که امکانات زیادی دارد و از بازیکنان قدرتمندی بهره می‌برد. در هفته‌ای که هیچ کدام از نمایندگان ایران برنده نشدند ما در خارج از خانه به تساوی رسیدیم اما این مسأله خیلی کوچک نشان داده شد و طوری وانمود کردند که ما باید حتماً برنده می‌شدیم. برای باشگاه‌هایی که همه امکانات فراهم کسب پیروزی بسیار دشوار است اما با مشکلاتی که ما برخوردار هستیم کسب این نتایج بسیار عالی است.

پورموسوی در رابطه با اینکه آیا پول هتل تیمش از سوی باشگاه پرداخت شد، تصریح کرد: بله این بار مثل اغلب اوقات در روز آخر پول هتل پرداخت شد.

وی در مورد اینکه شایعه شده تیم نوجوانان و امید استقلال خوزستان هزینه سفر ندارد و با این اتفاق آنها در آستانه حضور در لیگ کشوری به دلیل مشکلات مالی حذف خواهند شد، گفت: امروز در اهواز حضور نداشتم و از این مسأله بی‌خبرم اما اگر این اتفاق بیفتد موضوع عجیبی نیست. تیم ما سه روز اعتصاب کرد و کسی نپرسید چه مشکلی دارید. حتی به ما دلداری هم ندادند. اگر ما در مسابقات حاضر می‌شویم به خاطر مردم است، مطمئن باشید با حذف تیم‌های پایه به هیچ کسی بر نخواهد خورد.

پورموسوی در رابطه سفر به مشهد عنوان کرد: در جریان بازی تصمیم گرفتم به مشهد سفر کنم و با امام رضا (ع) خلوت کنم مشکلات زیادی داریم و واقعاً تحت فشار هستم نیاز داشتم ۳، ۴ ساعت در حرم امام رضا (ع) با خودم خلوت کنم و از آن حضرت مدد بگیرم. هر چه ما پیش می‌رویم روزنه‌ای از امید برای حل مشکلاتمان نمی‌بینیم.

وی در مورد اینکه با وجود مشکلاتی که استقلال خوزستان دارد این تیم با کسب موفقیت کار بزرگی کرده است،‌ گفت: شما ببینید بازیکن یک تیم محروم می‌شود و مطبوعات سه شب و سه روز به این مسأله می پردازد و اصلاً توجهی به این موضوع ندارد که حریف آن تیم ۳، ۴ بازیکن خود را در اختیار ندارد اما ما که با الفتح بازی داریم می‌گوید این تیم امیدی به صعود ندارد و با تیم دومش به میدان می‌آید. آقایان شما در نشست بعد از بازی دیدید که سرمربی الفتح اعلام کرد هنوز به صعود امید دارند و می‌خواهند در بازی آخر با شکست لخویا به مرحله بعد بروند. با این رفتارها در حق ما ظلم می‌کنند. انتظار داشتیم برخی از دوستان ما را هم نماینده ایران بدانند و مشکلات ما را بیشتر انعکاس دهند ولی حمایتی که از دیگران شد از ما نکردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )