وزیر ورزش و جوانان به تمرین نکردن سرخ‌پوشان پایتخت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه همایش علوم ورزشی گفت: من امیدوارم بتوانیم توانمندی‌های این علوم را به رخ دنیا بکشانیم. یکی از مهمترین تحولات در جهان توسعه همه جانبه علمی و پژوهش‌ها است. چرا که پژوهش موتور محرکه پیشرفت و توسعه کشورهاست و لازم است برای توسعه پایدار و رسیدن به رفاه و استقلال واقعی جامعه، پژوهش به عنوان یک مسئله حیاتی مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: معتفدم جامعه ورزش نیز مستثنی نیست و توسعه تربیت بدنی به عنوان یک اقدام اساسی برای تربیت سالم نیاز به تحقیقات ارزشمند است. خوشبختانه در سالهای اخیر تاکیدات بسیاری بر امر پژوهش در مناسبت‌های مختلف شده است. اما اینکه تا چه حد مدیران ورزشی در تصمیم‌گیری از ظرفیت‌های پژوهشی استفاده می‌کنند پاسخ مشخصی وجود ندارد. ما براین باوریم ورزش نیازمند پژوهش‌های هدفمند است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در جمع خبرنگاران گفت: ما در همه عرصه‌های کشوری یازمند کارهای علمی هستیم و باید این فاصله بین مسائل پژوهشی و امور اجرایی کمتر شود و اگر این فاصله کم شود به موفقیت بیشتری دست پیدا می کنیم.

سلطانی فر در ادامه درباره حضور ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، خاطرنشان کرد: این بازی‌ها فرصت مناسبی برای برخی از رشته‌هاست که بتوانند در آن تجربه کسب کنند. برخی از تیم‌ها بعد از المپیک جوانگرایی کرده‌اند و می‌توانند در این مسابقات خودشان را محک بزنند.

وی درباره تمرین نکردن پرسپولیس‌ها به دلیل مسائل مالی، تصریح کرد: این موضوع به یک عادت بد تبدیل شده است و موضوع باید بررسی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.