نحوه بازگشت برخی بازیکنان پرسپولیس از عمان به تهران باعث شده تا بازیکنان این تیم به شدت از دست مسئولان باشگاه دلخور و ناراحت باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اعتصاب چندباره بازیکنان پرسپولیس در طی فصل جاری لیگ برتر در اعتراض به مشکلات مالی یک بار دیگر باعث شد تا برخی از حاشیه‌های تیم قهرمان فوتبال کشورمان نمایان شود. بازیکنان پرسپولیس از عدم به موقع مطالبات مالی‌شان ناراحت هستند اما در این بین اتفاقاتی هم رخ داده که باعث عصبانیت و دلخوری برخی از بازیکنان پرسپولیس شده است.

تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه شب در عمان به مصاف الهلال عربستان رفت که بلافاصله پس از پایان بازی و صرف شام بازیکنان این تیم راهی فرودگاه عمان شده و به تهران آمدند. این موضوع باعث شد تا بازیکنان پس از بازی سنگین مقابل الهلال نتوانند استراحت و خواب مناسبی داشته باشند. چرا که پرواز آنها به تهران در ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه انجام شد و بازیکنان در ساعت ۵ صبح وارد تهران شدند.

موضوعی که باعث ناراحتی برخی بازیکنان تیم پرسپولیس شده این است که چرا باید آنها شب بازی سنگین مقابل الهلال خیلی سریع عمان را ترک کرده و به تهران بیایند. این در حالی است که برخی از مسئولان باشگاه و لیدرهایی که به عمان رفته بودند همراه با تیم به تهران بازنگشتند و با پرواز صبح سه‌شنبه راهی تهران شدند که این موضوع دلخوری برخی بازیکنان را در پی داشت که چرا آنها باید نیمه شب به تهران بیایند اما لیدرها و مدیران باید صبح روز سه‌شنبه و پس از انجام خواب و استراحت کافی راهی تهران شوند.

بازیکنان معتقد هستند که اگر آنها یک شب بیشتر عمان می‌ماندند و صبح سه‌شنبه به تهران می‌آمدند هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتاد چرا که برانکو تمرین روز سه‌شنبه را تعطیل کرده بود. آنها حالا باید برای بازی مقابل ذوب‌آهن که شنبه برگزار می‌شود روز جمعه به هتل بروند و این موضوع در اواخر لیگ فشار زیادی به بدن بازیکنان وارد می‌کند و این در حالی است که این مسائل شاید باعث مصدومیت بازیکنان شود.

موضوع دیگر این است که در عمان از سوی یکی از مسئولان باشگاه به بازیکنان وعده داده شده بود که روز بازی با الهلال نفری ۵ میلیون تومان به عنوان پاداش به بازیکنان اهدا خواهد شد که این اتفاق نیفتاد و عنوان کردند به دلیل اینکه از چند روز قبل حساب باشگاه مسدود شده است قادر نیستند این کار را انجام دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.