تیم فوتبال استقلال تهران سه شنبه شب در دیداری خانگی در لیگ قهرمانان آسیا با گل کاوه رضایی برابر الاهلی امارات به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا و در شبی که هواداران این تیم تاریخ ساز شدند نتیجه‌ای بهتر از مساوی یک - یک مقابل میهمان خود به دست نیاوردند تا صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا موکول به هفته پایانی دور گروهی شود و در گروی دیدار این تیم با التعاون عربستان قرار گیرد.

شاگردان منصوریان دیشب در حالی به نتیجه مساوی رسیدند که تک گل نجات بخش این تیم توسط بهترین گلزن فصل شان، کاوه رضایی به ثمر رسید. کاوه با زدن این گل آمار گل‌های آسیایی‌اش برای استقلال را به عدد ۳ رساند تا مثل لیگ برتر بهترین گلزن این تیم در آسیا هم باشد.

مهاجم گلزن و البته گلساز آبی ها، در پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر و در حالی که از ۲۸ بازی آبی پوشان، ۲۶ بار به میدان رفته، ۷ بار برای آبی پوشان گل زده تا آمار هر ۳/۷ بازی یک گل را از خود به جای گذاشته باشد. اما همین بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا در ۵ بازی ۳ گل زده باشد و آمار جالب هر ۱/۷ بازی یک گل را از خود به جای گذاشته باشد.

به این ترتیب باید گفت آمار گلزنی کاوه رضایی در آسیا به مراتب بهتر از آمار همین بازیکن در لیگ برتر است و این بازیکن در بازی های بین المللی به مراتب بهتر و بیشتر برای تیمش گلزنی کرده است. تا جایی که به هیچ وجه نمی‌توان آمار گلزنی های این بازیکن در بازی های داخلی و قاره ای را با هم مقایسه کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.