سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ شرایط لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرده و تیم‌های عربی خوب خرید می‌کنند و آسیای شرقی‌ها هم در خرج کردن بیداد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از حضور در نشست خبری در میکسذون ورزشگاه آزادی پس از تساوی یک بر یک مقابل الاهلی امارات در مورد اینکه از مساوی راضی هست یا نه، گفت: هدف ما گل نخوردن بود. الاهلی تیم بسیار حرفه‌ای است و مربی خوبی دارد. من الاهلی را را با کوزمین می‌شناسم او یکی از بهترین رکورددارها در فوتبال امارات است تیم فنی خوبی هم دارد. ما باید از افکار کوزمین مراقبت می‌کردیم برخلاف جریان بازی گل خوردیم آنها در زمین خیس بهتر بازی می‌کنند. با این حال هواداران ما باعث شدند که در نیمه دوم پلکانی حریف را در هجده قدم خودش نگه داریم. می‌توانستیم به گل دوم و سوم هم برسیم. اما امتیازات تقسیم شد. شانس صعودمان بیشتر است.

وی افزود: التعاون عربستان تیم عجیب و غریبی است در خط حمله خوب است و در خط دفاع ضعیف است ما باید اول گارانتی صعود داشته باشیم. بعد از صعود هم یک پلی‌آف در آسیا داریم که باید لجستیکمان بسیار خوب باشد تا صعود کنیم برای پیروزی در پلی‌آف اول باید تغییراتی در لجستیکمان داشته باشیم. لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرده است. تیم های عربی خوب خرید می‌کنند و کشورهای شرق آسیا هم در خرج کردن بیداد می‌کنند. برای عبور از پلی‌آف باید امکانات خوب در اختیار من بگذارند ما هنوز یک زمین تمرین خوب نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: مساوی برای ما با الاهلی خوب بود و کار صعودمان به روز آخر کشیده شد الاهلی باید لوکوموتیو را شکست بدهد و ما هم باید مقابل التعاون منطقی بازی کنیم. در لیگ قهرمانان آسیا جایی برای احساسات و عواطف نیست و باید حرفه‌ای کار کنیم.

منصوریان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تیمش ۸ بازیکن یک اخطاره دارد، گفت: ۸ بازیکن یک اخطاره داریم اما باید از التعاون عبور کنیم اکنون دغدغه ۸ بازیکن یک اخطاره نداریم در صورت صعود هم یک پلی‌آف داریم که آن هم بازی رفت و برگشت است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )