سرمربی استقلال می‌گوید از اینکه امروز شرمنده هواداران نشدند خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان بعد از بازی مقابل الاهلی امارات در نشست خبری گفت: خدا را شکر می‌کنم که امروز شرایطی ایجاد کرد تا ما شرمنده هواداران نشویم. دست هواداران را می‌بوسم و می‌فشارم. زیر باران از تشویق تیم عقب نشینی نکردند. احتیاج به یار دوازدهم داشتیم. فشار هواداران به تیم ما امروز شانس می‌داد. با تیمی حرفه‌ای بازی داشتیم که سال گذشته نایب قهرمان آسیا شده بود. در بازی قبلی هم در یک لحظه مساوی را با باخت عوض کردیم. خیلی سخت است در این فضا شرایط تیم را حفظ کنیم.

منصوریان اضافه کرد: یک خسته نباشید به همه بازیکنانم می‌گویم. می‌شد روی خطایی که روی کاوه شد به گل برسیم و به نظرم می‌شد بازیکن حریف اخراج شود. در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. می‌توانستیم امروز برنده باشیم. شرایط جدول به شکلی است که کار به هفته آخر کشیده شد. جام باشگاه های آسیا جایی برای بازی احساسی نیست.

او در پاسخ به سوالی درباره صعود تیمش و اینکه ترجیح می‌دهد با چه تیمی در مرحله بعدی روبه رو شود نیز گفت: وقتی وارد استادیوم شدیم، ترجیحم این بود که با رحمتی و حیدری از داخل استادیوم برویم. می‌خواستم این حس به من وارد شود که هوادار زیر باران چه حسی دارد. شاید ۱۰ نفر هم چتر نیاورده بودند. تمام صحبت های ما این بود که نباید کاری بکنیم که هوادار با ناراحتی ورزشگاه را ترک کند. فکر می‌کنم بیشتر از ۷۶ هزار نفر در ورزشگاه بودند و حتی به نزدیک ۹۰ هزار نفر هم می‌رسید. کار صعود ما تمام نشده است. التعاون ۴ گل امروز زد و ۴ گل خورد. باید خیلی باهوش عمل کنیم. باید جانانه برابر التعاون بازی کنیم. نمی‌توانم ترجیحی داشته باشم چون در گروه ذوب آهن هیچ چیز معلوم نیست. دوست دارم هر چهار تیم ایرانی صعود کنند تا سهمیه ما حفظ شود. فقط از خدا می‌خواهم هر تیمی به ما می‌خورد، بتوانیم حذفش کنیم. از فدراسیون‌مان می‌خواهم در صورت رویارویی با تیم‌های عربستانی در آسیای میانه بازی کنیم.

سرمربی استقلال درباره نقل و انتقالات تیمش و جذب رامین رضاییان گفت: هنوز لیستی به افتخاری ندادم. فقط هدفمان حفظ ستاره های خودمان است که یکی از آنها کنارم نشسته است (کاوه رضایی). دیگر زمان ندارم که برای بازیکن جدید تفکراتم را بیان کنم. به یک هارمونی رسیدیم. لیستی به افتخاری ندادیم. فقط گفتم ستاره هایمان را حفظ کنیم. از فردا به امید خدا یک سامانه را طراحی می‌کنیم. در این سامانه با کمک هواداران پول به حسابمان واریز می‌شود. اگر این هواداران نبودند، الاهلی اینطور بازی نمی‌کرد. خوشبختانه امروز بخشی از پول بازیکنان داده شد تا پرداختی‌ها به نزدیک هشتاد درصد برسد. البته این را هم بگویم که جذب بازیکنمان بیشتر از یکی دو بازیکن نیست. آنقدر کنار زمین می‌دویدم، متوجه نشدم هواداران کسی را تشویق کرده باشند. باید بررسی کنیم چه نقاطی ضعف داریم و بر آن اساس بازیکن جذب کنیم.

وی درباره اثر بارش باران و وقت کشی تیم الاهلی گف: باران روی کار ما اثر گذاشت ولی درباره وقت‌کشی باید بگویم که یک مقدار کوچک گلرشان این کار را انجام می‌داد. در کل بازیکنان آنها نسبت به بقیه تیم های عربی خیلی کمتر وقت کشی کردند. الاهلی در زمین خیس تمرین می‌کند و در این فضا آماده بودند. نمی‌توانیم فضای امروز را در زمین‌های خودمان شبیه سازی کنیم. الاهلی در زمین مرطوب خیلی خوب بازی کرد.

او درباره ادامه لیگ گفت: لیگ ما فیزیکی است نه تاکتیکی. در حال حاضر اولویت ما آماده سازی تیم ملی است. سال گذشته به فتاحی گفتم که در اسفند و فروردین تیم های آسیایی یا لیگ مشکل می خورند. هنوز به این ظرفیت نرسیدیم که در فاصله کم تیم را آماده نگه داریم. باید از ترکیبمان محافظت کنیم. تیم‌های حاضر در آسیا نمی‌توانند در هر دو جام موفق باشند. با نفت فینالیست حذفی شدیم و در لیگ هم موفق بودیم ولی نمی‌شود این اتفاق همیشه رخ بدهد. اینجا شرایط فرق می‌کند. پشت این تیم ۳۰ میلیون هوادار خوابیده است. در مقابل پدیده باید برای دومی بازی کنم و در آن طرف تراکتورسازی با استراحت راهی بازی بعدی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.