هافبک میانی تیم فوتبال استقلال گفت: مستحق پیروزی بودیم ولی توپ هایمان به گل تبدیل نشد و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امید ابراهیمی پس از تساوی یک بر یک استقلال برابر الاهلی امارات در ورزشگاه آزادی گفت: شروع خوبی داشتیم و در دقایق ابتدایی می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم اما بر اثر یک غفلت، الاهلی توانست دروازه ما را باز کند ولی بعد از آن فشار زیادی روی دروازه این تیم آوردیم که متاسفانه در نیمه اول به گل دست پیدا نکردیم.

وی تاکید کرد: نیمه دوم شروع طوفانی داشتیم و با تمام توان به مصاف الاهلی رفتیم و بعد از اینکه چند موقعیت را از دست دادیم توانستیم گل تساوی را وارد دروازه الاهلی کنیم. پس از زدن گل باز هم چندین موقعیت داشتیم که فکر می کنم الاهلی خیلی خوش شانس بود که در ورزشگاه آزادی برابر ما شکست نخورد.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که در خصوص تمدید قرارداد برای فصل آینده با مسئولان باشگاه صحبت کرده اید یا خیر گفت: با توجه به فشار مسابقات و بازی های پی در پی که انجام می دهیم هنوز نه من توانسته ام با مسئولان صحبت کنم و هم آنها با من حرفی نزده اند. ان‌شاءالله بعد از مسابقات لیگ در این خصوص نشستی خواهیم داشت تا ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا لیگ داخلی را فراموش کرده اید، گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم و می دانیم دو دیدار سخت در پیش داریم و باید با پیروزی در این دو دیدار و اتفاقاتی که برای دیگر تیم ها رخ می دهد به دنبال کسب سهمیه آسیایی برای فصل آینده باشیم.

ابراهیمی در پایان و در پاسخ به این پرسش که دوست دارید در مرحله بعد با ذوب آهن یا العین دیدار کنید، گفت: ما برای صعود به دور بعد هر تیمی که مقابل مان قرار بگیرد را باید شکست دهیم تا بتوانیم جزو چهار تیم برتر لیگ قهرمانان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.