سرمربی تیم فوتبال الاهلی امارات گفت: انتظار بازی سختی با تیم استقلال تهران داشتیم ولی نه در این حد.

به گزارش خبرنگار مهر، «اولاریو کوزمین» در نشست خبری بعد از بازی استقلال تهران با الاهلی امارات در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی برای ما بود و انتظار آنرا داشتیم ولی نه تا این حد. با تیم قدرتمندی بازی کردیم که پیشرفت خوبی با علیرضا منصوریان داشته است.

وی افزود: تماشاگران هم امروز حمایت خوبی از تیم استقلال داشتند.

سرمربی الاهلی درباره دفاعی بازی کردن تیمش و اینکه آیا این خواسته او بوده است یا خیر، تاکید کرد: هرگز تفکرات من بازی دفاعی نبوده و نخواهد بود. استقلال نیمه دوم را خوب شروع کرد. وقتی استقلال به گل رسید توانستیم بازی را در دست بگیریم و بهتر بازی کنیم.

کوزمین درباره بازیکنان گرانقیمت الاهلی و اینکه آیا این بازیکنان انتظاراتش را برآورده کرده اند یا خیر، تصریح کرد: شما باید بدانید این فصل که پول زیادی برای بازیکنان نداده ایم. ما از بازیکنانی استفاده می کنیم که سال گذشته هم داشتیم. ای کاش می توانستیم بازیکنان بین المللی بیشتری بگیریم. از عملکرد تمام بازیکنانم راضی هستم نه فقط در فاز دفاعی. به هر حال برای ما بازی در این فضا و اتمسفر معمولی نیست.

وی در خصوص عملکرد بازیکن شماره ۱۰ تیمش و اینکه وی نتوانست خیلی عملکرد خوبی داشته باشد؛ آیا این بازیکن برای استقلال طعمه بوده است؟ گفت: گلی که تیم ما به ثمر رساند، توسط مدافع ما بود که به صورت اتفاقی آنجا بود. ما استراتژی خاصی برای این قضیه نداشتیم. تیم ما به صورت گروهی کار می کند و مختص یک بازیکن نیست.

سرمربی الاهلی درباره اینکه آیا هدفش از این بازی کسب یک امتیاز بوده است تاکید کرد: ما برای یک امتیاز به اینجا نیامدیم. آمده بودیم که بازی کنیم. یک امتیاز به ما کمکی نمی کرد. سه امتیاز کمک می کرد که به مرحله بعد برسیم ولی حالا صعودمان به مرحله بعد به بازی بعد موکول شد.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.