پرسپولیس هنوز هم برای رسیدن به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شانس دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تساوی بدون گل پرسپولیس مقابلالهلال،همچنان گره صعود را در گروه D کور نگهداشته است. در سوی دیگر گروه، الوحده امارات هم ۵ گل به الریان زد تا تمام معادلاتبه هم بریزد.

شرایط در گروه چهارم رقابت ها به گونه ای است که الان همه تیم هاشانس صعود دارند و در روز آخر پرسپولیس باید از الوحده پذیرایی کند و الریانمیزبان الهلال خواهد بود.

پرسپولیس که در حال حاضر ۶ امتیاز دارد، اگر می خواهد صعود کند بایدالوحده را ببرد. تساوی یا شکست مقابل نماینده امارات کار پرسپولیس را تمام خواهدکرد.البته برد پرسپولیس به تنهایی برای صعود نماینده ایران کافی نیست.

پرسپولیس در صورتی راهی مرحله بعد خواهد شد که علاوه بر پیروزی مقابلالوحده، الریان هم مقابل الهلال به پیروزی نرسد. الان در جدول گروه، الهلال با ۹امتیاز در صدر جدول است و الریان هم با ۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. اگرالریان،الهلال را ببرد آن وقت در صورت برد پرسپولیس،نمایندگان ایران و عربستان همامتیاز خواهند شد و الهلال با توجه به عملکرد بهتر در بازی رودررو مقابل پرسپولیسبه عنوان تیم دوم این گروه صعود خواهد کرد.

اما اگر این دو تیم عربی در روز آخر به تساوی برسند یا الهلال از پسنماینده قطر بربیاید، پرسپولیس می تواند با کسب سه امتیاز روز پایانی،به عنوان تیمدوم راهی مرحله بعد شود. البته شاگردان برانکو کار آسانی نخواهند داشت چون الوحدهاگر پرسپولیس را ببرد و الهلال هم الریان را شکست دهد،آن وقت این تیم اماراتی استکه به عنوان تیم دوم راهی دور بعد می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.