آرش برهانی مهمان برنامه نود بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آرش برهانی که دوشنبه شب در برنامه نود حاضر شده بود در خصوص شرایطش در استقلال گفت:« من همیشه اولین نفر قرار دادم را تمدید می کردم. حاج آقا فتح الله زاده قرارداد را جلوی من می گذاشت و من می گفتم حاج آقا یک مقدار به این اضافه کن! اما حاجی زیر بار نمی رفت و همان را امضا می کردم. هرگز این گونه نبود که بخواهم تا روز آخر نقل و انتقالات صبر کنم یا برای استقلال ناز کنم.»

برهانی ادامه داد:« اما متاسفانه پس از ۹ سال حضور در استقلال با من برخورد خوبی نشد. من با وجود اینکه دیگر قراردادی با تیم نداشتم در لیست مازاد آقای منصوریان قرار گرفتم. فصل قبل و در زمان مدیریت آقای افشارزاده،بازیکنان از من خواستند تا با ایشان تماس بگیرم و در مورد بی پولی و مشکلات تیم با ایشان صحبت کنم اما ایشان گفتند که خب بازیکنان تمرین نکنند! من هم صحبت های ایشان را به تیم منتقل کردم. بعضی بازیکنان به استناد همین صحبت ها گفتند که آرش باند دارد و می خواهد نظم و آرامش تیم را بر هم بزند. بهتر است اسم شان را نیاورم.»

او در بخش پایانی صحبت هایش گفت:« قطعا نمی خواهم اسم این افراد را بیاورم چون درست نیست اما قطعا هواداران استقلال واقعیت ها را خواهند فهمید و تاریخ در این مورد قضاوت خواهد کرد. ماه پشت ابر نمی ماند! الان در استقلال طوری شده شما هر چیزی بگویی یک انگ می چسبانند. »

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )