پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی طارمی موقعیت‌هایی را که به دست می‌آورد فقط به در و دیوار می‌زند.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی پرسپولیس مقابل الهلال عربستان گفت: همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردم پرسپولیس برنامه خاصی ندارد و روی اتفاقات به دنبال کسب نتیجه است. موقعیت‌هایی هم که در اختیار طارمی قرار می‌گیرد او چشم بسته توپ را به در و دیوار می‌زند. اگر طارمی گلزن بود باید ۷۰ گل تا به الان به ثمر می‌رساند نه اینکه با ۱۵-۱۴ گل کارش را پیش ببرد. موقعیت‌هایی که طارمی برای خودش می‌سازد و دیگران توپ را به او می‌رسانند مثل آب خوردن می‌تواند آنها را گل تبدیل کند، اما کافی است دروازه‌بان یک دست دراز کند و او توپ را به همانجا می‌کوبد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس امروز توانایی شکست الهلال را داشت یا نه، خاطرنشان کرد: الهلال تیم نبود. اگر پرسپولیس عاقلانه بازی می‌کرد می‌توانست برنده شود. از هر طرفی نفوذ می‌کردند فقط درون محوطه جریمه طارمی حضور داشت. کجای فوتبال در زمان سانتر فقط یک بازیکن درون محوطه جریمه است؟ آنها باید ۵-۴ نفره حمله می‌کردند. این نوع نفوذ به درد هیچ تیمی نمی‌خورد.

پیشکسوت پرسپولیس در ارتباط با تعویض‌های دیرهنگام برانکو گفت: تعویض در دقیقه ۸۹ به چه دردی می‌خورد؟ اگر قصد تعویض دارد باید این کار را زودتر انجام دهد. پرسپولیس طوری کار را دنبال می‌کرد که انگار به دنبال کسب تساوی است.

یوسفی در پایان درمورد اینکه به جز الهلال که صعودش قطعی شده، سه تیم دیگر در این گروه شانس صعود دارند، عنوان کرد: پرسپولیس اگر قهرمان لیگ برتر شد به خاطر این بود که در اوایل کار خوب امتیاز جمع کرد. این تیم در دیدارهای پایانی کمی متوسل به شانس شده بود و قدرت اولیه را نداشت. پرسپولیس صعودش دست خودش نیست و کار به اما و اگر کشیده، در این شرایط هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و نمی‌توان چیزی را از الان قطعی دانست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )