پیشکسوت استقلال ضمن تاکید بر اینکه امیدوار است که استخوان خرد کرده ها به این تیم بیایند گفت: استقلال مقابل الاهلی کار سختی پیش رو نخواهد داشت.

آتیلا حجازی در مورد دیدار استقلال با الاهلی امارات به خبرنگار مهر گفت: دیدار با الاهلی برای استقلال اصلا سخت نیست و باید آن را جزو دیدارهای ساده این تیم برشمرد. من پیش از این هم گفته بودم که گروه استقلال گروه سختی نیست و خوشبختانه شرایط صعود برای استقلال مهیا است و انشالله با حمایت هواداران این تیم استقلال بتواند به مراحل بالاتر لیگ فهرمانان آسیا هم صعود کند.

حجازی در ادامه افزود: استقلال بازیکنان جوان و با قابلیت های بالایی دارد . تنها در دو یا سه نقطه ضعف هایی دارد که انشالله با برطرف کردن آنها بتواند به مراحل بالاتر هم صعود کند.

وی در مورد موافقت با استعفای جهانیان گفت: با توجه به شناختی که من از جهانیان داشتم حضور ایشان را برای استقلال موثر و مثمر ثمر می دانستم البته در انظار عمومی و در رسانه چیزی شاید دیده نمی شد اما من در جریان بودم که در پشت پرده ایشان برای استقلال خوب کار می کرد. اینکه چرا استعفا داده بر من پوشیده است و به همین دلیل حرف خاصی نمی توانم در این رابطه بزنم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد تغییرات احتمالی آینده گفت: امیدوارم کسانی به استقلال بیایند که چهره ورزشی داشته باشند و استخوان خرد کرده این باشگاه باشند و اعضای هیات مدیره هم کسانی باشند که بتوانند درآمد زایی کنند و به استقلال کمک کنند چرا که مهم ترین موضوع در استقلال همین موضوع مالی است و کمبودهایی که این باشگاه دارد. در مجموع امیدوارم تغییرات در استقلال مثبت باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )