اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی امروز ذوب‌آهن مقابل العین امارات بازی عجیبی بود که متأسفانه با شکست تیم ما به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمجتبی حسینی شامگاه دوشنبه پس از شکست تیمش مقابل العین امارات در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه این مسابقه بازی عجیبی بود، اظهار داشت: تیم ما در نیمه نخست بازی بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کرد اما یک گل بچگانه شرایط تیم را به هم رخت.

وی افزود: متأسفانه بعد از آنکه تیم ما موقعیت‌های زیادی از دست داد، تنبیه شد؛ البته ما از نحوه بازی بازیکنان خود رضایت داشتیم و به نظرم در این بازی تنها به پیروزی نیاز داشتیم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه از دست رفتن موقعیت‌های گل در نتیجه تأثیرگذار است، به پنالتی از دست رفته جری بنگستون اشاره کرد و گفت: به هر حال موقعیت صد درصدی گل در این صحنه از دست رفت و تصمیم خود او، زدن پنالتی بدین صورت بود.

وی با اشاره به شرایط پهلوان و ربیع‌عطایا ادامه داد: به نظرم پهلوان به دلیل فشردگی مسابقات در هفته‌های گذشته خسته شده و در زمینه عطایا باید بگویم او در دقایق اندک حضورش در مسابقه خوب کار کرد، هرچند که هم پستی او نیز بازیکن با کیفیتی است.

حسینی به غیبت حدادی‌فر در این مسابقه اشاره کرد و گفت: به نظرم نباید بازیکنی که در آستانه مصدومیت قرار دارد را درون زمین قرار داد و نباید دیگر این اشتباه را درباره حدادی‌فر تکرار کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.