بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: یکی از بازی‌های خوبمان را مقابل العین انجام دادیم و باختیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی مهدی‌پور پس از شکست ۳ بر صفر مقابل العین در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی را انجام دادیم. یکی از بازی‌های امسالمان را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم به گل هم برسیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و از ضدحملات‌مان گل خوردیم و بازی برعکس شد. نباید این اتفاق رخ می‌داد.

وی افزود: هنوز چیزی از دست نداده‌ایم، اگر با العین مساوی هم می‌کردیم باید الاهلی عربستان را شکست می‌دادیم. اکنون صعودمان به بازی الاهلی افتاده و باید همت کنیم تادر آن بازی پیروز شویم.

مهدی‌پور در مورد اینکه چرا عمر عبدالرحمان را مهار نکردند، آیا او غیرقابل مهار بود، گفت: بازی امروز عبدالرحمان را با بازی‌های دیگرش مقایسه کنید. او در برخی از دقایق در میدان انگار نبود. البته او بازیکنی در کلاس بین‌المللی است و در یک صحنه می‌تواند کار را دربیاورد، اما این مسابقه عبدالرحمان با بازی‌های دیگرش قابل مقایسه نبود.

وی درمورد دیدار با الاهلی عربستان اظهار داشت: در این مسابقه چاره‌ای جز برد نداریم و باید پیروز شویم تا صعود کنیم. گروه‌مان خیلی سخت بود اما استحقاق صعود را داریم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد از دست دادن ضربه پنالتی توسط بنگستون گفت: جری همیشه پنالتی‌هایش را خوب می‌زند و در تمرین هم همیشه پنالتی‌هایش گل می‌شود. بازیکنان بزرگ دنیا هم ممکن است پنالتی خراب کنند و امروز هم جری پنالتی خراب کرد. این اتفاق ممکن است برای هر کسی رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.