سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی عجیبی بود و در نیمه اول گلی بچه‌گانه دریافت کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی حسینی پس از شکست ۳ بر صفر مقابل العین در اصفهان در نشست خبری گفت: بازی خیلی عجیبی بود. در روزی که نیمه اول بخصوص بازی قوی‌ای ارایه کردیم و همه بازی دست مان بود یک گل بچگانه خوردیم.

وی افزود: قانون فوتبال همین است وقتی این همه موقعیت از دست بدهید مقابل تیمی مثل العین تنبیه می‌شوید. از مبارزه بازیکنانم راضی هستم و باید یادآوری کنم که مساوی به درد ما نمی‌خورد اگر مساوی هم می‌کردیم باید در بازی آخر مقابل الاهلی پیروز می‌شدیم تا صعود می‌کردیم امیدوارم از تجربیات این بازی استفاده کنیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد هدر دادن پنالتی توسط بنگستون اظهار داشت: از دست دادن موقعیت پنالتی تاثیرگذار است و بی‌تاثیر نیست و این تصمیمی بود که بازیکن گرفت.

حسینی در مورد دلیل افت احسان پهلوان در نیمه دوم و درخشش ربیع عطایا گفت: بازی‌ها فشرده است و شاید احسان به دلایل جسمانی در نیمه دوم کم آورده است.ربیع عطایا هم هم پستی قدرتمندی مثل حسینی دارد و او در همان دقایقی که به میدان آمد خوب بازی کرد.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه تیمش چوب بی‌تجربگی را خورد و کاش رجب‌زاده از ابتدا در ترکیب بود گفت: این تصمیم‌هایی است که مربیان می‌گیرند و همه بازیکنانی که اسم بردید برای ما زحمت کشیدند. نمی‌توانید بازیکن ۸-۹ ماه مصدوم بوده یکباره در میدان بگذارید و ممکن است دوباره مصدوم شود مثل اتفاقی که در بازی با سپاهان رخ داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.