تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران در خانه مقابل العین امارات تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانانآسیا در گروه C تیم فوتبال ذوب آهن ایران در استادیوم فولادشهراصفهان به مصاف تیم العین امارات رفت که این دیدار در نهایت با برتری ۳-۰ تیممهمان به پایان رسید.

مورنو،مهاجم تیم العین در دقیقه ۲۵ اولین گل تیم اماراتی را به ثمررساند. تلاش های بازیکنان مجتبی حسینی در ادامه نیمه اول به جایی نرسید تا ۴۵دقیقه نخست با برتری مهمان به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ بنگستون می توانست از روی نقطه پنالتیبازی را به تساوی بکشاند اما این فرصت هم برای ذوب از دست رفت. در ادامهمسابقه،نوبت به عمر عبدالرحمن،جوان خوش تکنیک اماراتی ها رسید تا با عبور از سدچند مدافع و زدن ضربه ای دقیق، اختلاف را در دقیقه ۶۰ به دو گل برساند. بعد از اینگل و با ورود مهدی رجب زاده به بازی فشار حملات ذوب آهن بیشتر شد اما با بدشانسی،موقعیت ها یکی پس از دیگری برای میزبان اصفهانی از دست رفت.

حملات ذوب،شانس ضد حمله را در اختیار العین گذاشت تا با همکاریبرادران عبدالرحمن، بازی سه هیچ شود. این بار محمد عبدالرحمن روی پاس عمر در دقیقه۸۲ توانست دروازه رشید مظاهری را باز کند تا ذوب آهن شکستی سخت را در خانه تجربهکند.

با این نتیجه ذوب آهن با ۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت و العینبا ۹ امتیاز به صدر جدول آمد. ذوب آهن اگر می خواهد به مرحله بعد صعود کند،باید درروز آخر بازی ها الاهلی عربستان که ۸ امتیاز دارد را شکست دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.