پیشکسوت باشگاه استقلال ضمن تاکید بر اینکه با وجود مشکلات تحریم و اعتصاب این تیم خوب نتیجه گرفته گفت: تراکتورسازی با فوت کوزه‌گری بازی را برد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شکست استقلال برابر تراکتورسازی و عملکرد آبی پوشان گفت: وقتی حکم فیفا آمد استقلال از جوان ها استفاده کرد و دیدیم که آنها پتانسیل بالایی داشتند اما تعداد آنها کافی نیست. در واقع استقلال ۱۴ یا ۱۵ بازیکن دارد که در لیگ و آسیا به میدان می روند و خسته شده اند. شما امید ابراهیمی را ببینید، او در مقابل تراکتورسازی کاملا عصبی بود در حالی که این رفتار کاملا از او بعید است.

ماجدی تاکید کرد: ما از پشت پرده ها خبر نداریم اما این حد از پرخاش از سوی امید ابراهیمی نشان از اتفاقاتی دارد که پشت پرده رقم خورده است و در نهایت اینکه من فکر می کنم تراکتور سازی با فوت کوزه گری بازی را از استقلال برد. هر چند مشکلاتی مثل اعتصاب و تحریم از نقل و انتقال و ... را نمی توان فراموش کرد اما با این وجود نسبت به این مشکلات من می گویم استقلال خوب نتیجه گرفته است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد بازی های اخیر و افت این تیم گفت: به نظر من تا همینجا هم این تیم با توجه به مشکلاتی که داشته و نتوانسته در نقل و انتقالات زمستان بازیکن بگیرد خوب کار کرده است. با این حال بعد از برد دربی و چند نتیجه خوب استقلال نشان داد که پتانسیل بالاتری دارد.

سرپرست باشگاه خونه به خونه در مورد شکستن اعتصاب بازیکنان این تیم به خبرنگار مهر، گفت: به انزلی می رویم و مقابل این تیم بازی می کنیم به هر حال ما نباید به فوتبال خیانت کنیم.

وی افزود: با رای اخیر نسبت به تیم خونه به خونه انصاف رعایت نشد. هرچند ما مقابل نساجی بازی نخواهیم کرد. اما چون نتایج ما برای دیگر تیم ها تاثیر دارد و دور از جوانمردی است که به میدان نرویم این کار را انجام خواهیم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.