خامس رودریگز تعویض طلایی زیدان ، نتوانست شب طلایی مسی را خراب کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئالی ها می خواستند در یک بازی خانگی تکلیف قهرمانی زودهنگام در لالیگا را مشخص کنند. همان دقیقه ۲ آنها اعتقاد داشتند داور بازی پنالتی روی رونالدو را نگرفته است. هنوز دقایق زیادی از بازی نگذشته بود که آنها توسط کاسمیرو در ال کلاسیکو گل زدند.

بعد از این گل اما مسی و بارسا که کلا همه چیز را از دست رفته می دیدند ، دوباره پیش آمدند. آنها بعد از خطای مارسلو روی مسی ، بیشتر پیش آمدند. مسی قبل از پایان نیمه اول ، یک تنه برای تیمش معجزه کرد و با دریبلی زیبا ، توانست شوتش را بزند و بازی را مساوی کند.

در نیمه دوم دو تیم چند باری موقعیت ساختند تا اینکه سرانجام راکیتیچ بارسا را پیش انداخت. با این گل و بلافاصله اخراج سرخیو راموس از زمین باید بارسا بازی را می برد اما داشتن بازیکنانی مثل اوم تی تی ، برای نابود کردن هر تیمی کافی است. تعویض طلایی زیدان یعنی خامس رودریگز به گل رسیدند. بازی مساوی شد. این اما پایان بازی نبود. مسی در نبرد مستقیم با رنالدو خیلی دوست داشت که برتری اش را به رخ بکشد که کشید. در دقیقه ۹۲ بازی بود که مسی به زیبایی پاس آندره گومز را به گل تبدیل کرد. لباسش را از تن در آورد و نشان هواداران داد. با این برد ، بارسا ۷۵ امتیازی شد و چسبید به رئال. اگرچه رئال هنوز یک بازی کمتر از رقیب دارد و چند مسابقه ای تا پایان فصل مانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.