پیشکسوت استقلال گفت: نیمکت استقلال برخلاف تیم پرسپولیس قدرتمند است و همین مساله باعث نتیجه‌گیری آبی‌پوشان در آسیا شد.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار روز سه‌شنبه استقلال و الاهلی امارات گفت: استقلال در لیگ قهرمانان آسیا خوب بازی کرده و خوب نتیجه گرفته، با این حال این مسابقه بسیار سخت است. نباید حریف اماراتی را دست‌کم گرفت.

وی افزود: در بازی رفت هم دیدید که الاهلی امارات روی ضربات ایستگاهی تیم بسیار خطرناکی است و استقلال را هم خوب آنالیز کرده بود. آبی‌پوشان تهران باید در این بازی حواس‌شان به ضربات ایستگاهی باشد، البته استقلال این قابلیت را دارد که در ضربات ایستگاهی حریف، از ضدحمله استفاده کند و بازیکنان خطرناکی در ضد حمله دارد، به خصوص اینکه از حمایت هواداران هم برخوردار است.

دین‌محمدی با اشاره به شرایط استقلال در گروهش در آسیا و اینکه چرا پرسپولیس نتوانست در لیگ قهرمان موفق شود، گفت: استقلال نیمکت قدرتمندی دارد و به همین دلیل هم توانست در آسیا به خوبی نتیجه بگیرد، اما پرسپولیس نیمکت خوبی نداشت و دست منصوریان برای تعویض‌ها باز بود. نیمکت‌نشینان استقلال گاهی اوقات از بازیکنان اصلی هم قوی‌تر هستند. این مسئله برای موفقیت یک تیم خیلی مهم است.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه این تیم شانس صعود از گروهش را دارد یا نه، اظهار داشت: به نظر من صعود استقلال از گروهش خیلی دور از دسترس و انتظار نیست. استقلال اگر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد، سه‌شنبه می‌تواند با شکست الاهلی صعودش را قطعی کند و به مراحل بالاتر آسیا فکر کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )