رئیس و عضو هیأت مدیره باشگاه دبیری تیریز گفت: مگر کمیته فوتسال بنگاه معاملاتی است، اگر تکلیف تیمی مشخص نشود، آن را واگذار می‌کنیم.

افشین دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: در بازی با شهروند ساری حق ما تضییع شد و با توجه به همین بازی ما شانس قهرمانی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در شکایت‌های رسمی به سازمان لیگ متاسفانه پاسخی دریافت نکردیم و علاوه بر این سازمان لیگ به جای کمیته انضباطی خودش تصمیم گرفت و تیم ما را ۵ بر صفر بازنده اعلام می‌کنند.

وی همچنین در مورد ارسال نامه‌ای که از طرف سازمان لیگ به باشگاه که در صورت تعیین تکلیف تیمی کمیته فوتسال می‌تواند امتیاز آن تیم را به فروش برساند، گفت: مگر کمیته فوتسال بنگاه معاملاتی است و جای درآمدزایی است که می‌تواند امتیاز تیمی را بدون اجازه مالک به فروش برساند! در کجای قانون و آئین‌نامه‌ها آمده که می‌توان در صورت تعیین تکلیف نشدن تیمی می‌توان امتیازش را واگذار کرد. البته کمیته فوتسال در رده‌های پایین‌تر این حرکت را انجام داده و به کام‌شان هم این کار شیرین، من در اینجا به صراحت می‌گویم اگر چنین کاری انجام شود از مراجع قضایی پیگیری می‌کنم تا به آقایان ثابت کنم این کار خلاف قانون است.

رئیس و عضو هیأت مدیره باشگاه دبیری درخواستی از تاج رئیس فدراسیون و کفاشیان رئیس فوتبال ساحلی و فوتسال اسیا داشت. چرا نزدیک به یک سال است که کمیته فوتسال به صورت سرپرستی اداره می‌شود. آخه سرپرستی۲ ماه یا ۳ ماه نه یک سال. شما می دانید که این سرپرستی ضرر بسیاری به فوتسال ما وارد کرده همانطور که می‌دانید تیم ملی فوتسال ما به مقام سومی جهان دست یافته ولی هنوز نتوانسته‌اند جوایز قهرمانی خود را دریافت کنند.

وی همچنین اظهار داشت:‌ما طی سالیان گذشته زجرهای فراوانی در فوتسال کشیدیم و همه ما از اعضای یک خانواده و از دلسوختگان این رشته هستیم و اگر هم حرفی می‌زنیم دل‌مان برای فوتسال می‌سوزد. چرا تا می خواهیم حرفی هم بزنیم سریع ما را محروم می‌کنند

وی در مورد عدم حضور یا حضور در لیگ برتر گفت: ما در اواخر اردیبهشت ما در جلسه‌ای که با هیأت مدیره باشگاه داریم تصمیمات لازم در مورد حضور و یا عدم حضور باشگاه گرفته می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.