رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال از سمت خود استعفا داده اما اعضای هیأت مدیره نه از دلایل آن خبر دارند و نه می‌دانند در این باشگاه چه خبر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که طی روزهای گذشته شایعات بسیار زیادی پیرامون تغییرات در باشگاه استقلال و حضور نفراتی مثل علی فتح‌الله‌زاده و محمدحسین قریب به عنوان مدیرعامل در این باشگاه مطرح شده است امروز شهاب جهانیان از سمت خود در هیأت مدیره باشگاه استقلال استعفا و وزیر ورزش نیز با آن موافقت کرد. این خبر نشان می‌دهد که تغییرات در باشگاه استقلال نه تنها شایعه نبوده بلکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیش از پیش به واقعیت نزدیک است.

مهم‌ترین نکته مدیریت در باشگاه استقلال در زمان افشارزاده و افتخاری سیاست سکوت و بی‌اطلاعی از اتفاقات رخ داده است و در حالی که سیدرضا افتخاری به عنوان سخنگوی باشگاه استقلال وظیفه پاسخگویی به رسانه‌ها را بر عهده گرفته هرگز در مورد اتفاقات این باشگاه و برگزار نشدن جلسه هیأت مدیره بعد از گذشت بیش از ۳۳ روز از آغاز سال جدید صحبتی انجام نداده است. این در حالی است که حالا با استعفای شهاب جهانیان از ریاست هیأت مدیره قطعاً نفرات دیگری دستخوش تغییر خواهند شد و باید دید آیا سرانجام وزیر ورزش تصمیمی قاطع در مورد هیأت مدیره استقلال خواهد گرفت یا خیر.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برای اطلاع از دلایل استعفای ناگهانی شهاب جهانیان که از مدت‌ها پیش بحث کناره‌گیری او از این باشگاه مطرح بود با حسن زمانی و مسعود معینی و سیدرضا افتخاری تماس گرفت و در این بین حسن زمانی اعلام کرد که مطابق معمول ماه‌های اخیر قصد صحبت ندارد و بقیه افراد نیز پاسخگو نبودند به این ترتیب هواداران استقلال باز هم باید چشم‌ انتظار تصمیم وزیر ورزش باشند که آیا اشخاص تخصصی و کاربلد در هیأت مدیره استقلال به کار گرفته می‌شوند یا این تیم به سرنوشت ۳ سال گذشته دچار خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.