سرمربی پرسپولیس می‌گوید: «با تیمی بازی داریم که بارها به فینال لیگ قهرمانان رسیده است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان گفت:«شک نداشته باشید که بازی سختی داریم.به نظرم الهلال شانس زیادی برای صعود به مرحله بعد دارد.این بازی، نبرد قهرمان ایران و عربستان است و به همین دلیل دشوار خواهد بود.»

او این را گفت و ادامه داد:«قبول داریم که بازی سختی داریم اما برای پیروزی از هیچ کاری دریغ نمی کنیم.می دانیم تیمی که روبروی ماست بارها تا نیمه نهایی و فینال این رقابت ها رسیده است.بازی اول‌مان در عمان مقابل الهلال در شرایط خوبی برگزار شد و مایلم از عمان بابت میزبانی مناسب قدردانی کنم. عمانی‌ها در بازی اول استقبال خوبی از ما داشتند و جو صمیمانه بود. انتظار داریم که در بازی فردا هم همین طور باشد.»

برانکو در بخش دیگری از حرفهایش گفت:«در گروهی قرار داریم که بازی‌هایش همچون دیدارهای نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. پرسپولیس شانس راهیابی به مرحله بعد این رقابت‌ها را دارد، برای همین در بازی فردا سعی می‌کنیم بهترین بازی‌مان را به نمایش بگذاریم. بازی اول‌مان مقابل الهلال بازی دشوار و باکیفیتی بود. من به بازیکنانم خوش‌بین هستم و امیدوارم فردا نتیجه به سود تیم ما رقم بخورد.»

او در پایان گفت:«ما تیم قدرتمندی در اختیار داریم و باید در کارهای دفاعی و به خصوص در حمله خوب باشیم. در هر صورت باید بهتر از الهلال باشیم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.