مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان تاکید کرد که این باشگاه به توافقش با باشگاه استقلال بر سر «سرور جباروف» بازیکن ازبکستانی پایبند است.

به گزارش خبرنگار مهر، بحث بازگشت «سرور جباروف» از تیم سپاهان به استقلال به یکی از موضوعات این روزهای نقل و انتقالات لیگ برتر تبدیل شده است. جباروف که با استقلال قرارداد دارد، به خاطر محرومیت این باشگاه از خرید بازیکن خارجی در نقل و انتقالات زمستانی، به صورت قرضی به سپاهان منتقل شد. سرپرست تیم سپاهان اعلام کرده بود جباروف برای ماندن در اصفهان تمایل دارد ولی روز گذشته استقلال با صدور یک بیانیه تاکید داشت جباروف بازیکن استقلال است و هیچ بحثی در این ارتباط نیست.

محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: توافقی با باشگاه استقلال داریم که جباروف بازیکن استقلال است. ما روی تفاهمنامه خود با استقلال هستیم. حالا اگر استقلال می خواهد بیانیه بدهد مشکلی نیست. ما به توافق خود پایبند هستیم.

طاهری همچنین درباره وضعیت «زلاتکو کرانچار» برای فصل آینده تاکید کرد: با این مربی در حال مذاکره هستیم تا ببینیم چه می شود.

مدیرعامل سپاهان در پایان از صحبت درباره هادی عقیلی و صحبتهای مدافع پیشین سپاهان خودداری و همه چیز را به آینده موکول کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.