مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: در اتفاقی که برای پسر هادی نوروزی افتاد ما بی‌تقصیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پندار خمارلو در مورد اینکه به خاطر هانی نوروزی با مهدی طارمی درگیر شده است، گفت: دلیلی ندارد درگیر شویم. چون در حیطه وظایفمان نیست. ما هر کداممان بر اساس شرح وظایف خود کار می‌کنیم و طارمی هم بهتر است در حیطه وظایفش کار کند. الان هم اگر در مورد مسائل باشگاه از برانکو سوال کنید جواب نمی‌دهد و می‌گوید از من سوال کنید.

وی ادامه داد: در باشگاه ما همه چیز بر اساس اصول است و به طارمی هم گفتم ما بی‌تقصیریم و ما فقط وظایف‌مان را انجام می‌دهیم.

خمارلو درباره اینکه طی دو سال اخیر قرار بود جام قهرمانی را هانی نوروزی بالای سر ببرد و حالا با توجه به اینکه این اتفاق نیوفتاده برخی گفتند برای این کار هماهنگی لازم صورت نگرفته اما خانواده نوروزی گفتند هماهنگی لازم صورت گرفته بود، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم دست سازمان لیگ بود و هماهنگی‌ لازم را کردیم. قرار بود کاپیتان تیم جام را بالا ببرد و سپس هانی که با مسئولان باشگاه آمده بود پائین بیاید که گویا آنها می‌خواستند هانی جام را بالا ببرد که این مسئله ناراحتی در پی داشته است. خودش دوست داشته او پائین بیاید اما پدر هادی ترجیح داده این اتفاق نیوفتد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود ماموران برقرار کننده نظم اجازه حضور هانی را ندادند،‌ خاطرنشان کرد:‌ خیلی در جریان این مسئله نیستم. شنیدیم انتظار داشتند هانی جام را بالای سر ببرند. متولی جشن قهرمانی سازمان لیگ است. اگر دقت کرده باشید برخی از ماساژورها و تدارکات ما چون ایدی نداشتند در جشن شرکت نکنند اما سپس برای مراسم قهرمانی کنار تیم آمدند.

مدیررسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بهاروند اعلام کرده باشگاه پرسپولیس درخواستی در این ارتباط نداشته است، تصریح کرد:‌ اگر مهمان نبود چطور داخل جایگاه VVIP پی حضور داشت. از بهاروند بپرسید نامه‌ای که او به ما داده و در خواست کرده که غیر از افرادی که آیدی کارت ندارند در مراسم شرکت نکنند را اگر لازم است منتشر کنیم. حتی اجازه ندادند ماساژور و تدارکات ما که آیدی ندارد در مراسم شرکت کند. اگر لازم باشد این نامه را در اختیار رسانه‌ها می‌گذاریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )