سرمربی پرسپولیس درباره اختلاف با کی‌روش حرف‌های تازه‌ای زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس امشب در گفت و گوی ویژه شبکه دوم سیما حاضر شد و صحبت های تازه ای درباره پرسپولیس، قهرمانی تیمش و همینطور آینده تیم انجام داد. او از بمب خبری تیمش گفت و از اینکه قرار است ظرف چند روز آینده با چهار پنج بازیکن قرارداد امضا کنند. خلاصه ای از حرف های او را در زیر می خوانید؛

*هدف اصلی باشگاه خوشحالی هواداران است و مهم ترین مسئله این تماشاگران هستند. بنده و آقای طاهری به این نتایج افتخار می کنم.

*الان اگر به دو سال قبل برگردیم، فقط مهدی طارمی و علی علیپور در تیم ماندند و نتایج درخشانی هم گرفتیم.

*به عنوان مربی آماده پذیرش هر ریسکی هستم. با آقای طاهری علنی و شجاعانه اعلام کردیم اهداف و راهکارهای پیش روی ما چیست و شاید نمی رسیدیم اما ما که در پرسپولیس هستیم وظیفه ما و بازیکنان است که بدون ریسک نمی توانند کاری از پیش ببرند.

*من یک سال دیگر قرارداد دارم و به عنوان مربی پرسپولیس افتخار می کنم باشگاه از کارم رضایت دارد. در ابتدای کار خود توافق کردیم در برنامه کوتاه مدت توافق کنیم که کار یک ساله بود و بعد میان مدت که دو فصل و بعد بلند مدت چهار ساله بوده است.

*گفته بودم نمی گذارم طارمی پنالتی بزند تا من هستم. قرار بود سید جلال حسینی این کار را انجام دهد ولی چون کاپیتان من و دست راست من است می تواند تصمیم را تغییر دهد و او تصمیم گرفت. سیدجلال می خواست به او اعتماد مضاعفی دهد تا دوباره آقای گل لیگ شود و من هم پذیرفتم.

*همیشه می گویم ملی پوشان فقط مسوولیت دارند که در تمرینات بهترین و بازی ها، الگو باشند و به بازیکنان کمک کنند و الگو باشند. این ملی پوش است ، نه اینکه اولویت او چیز دیگری باشد. تصمیم بنده درباره رضائیان به همراه مدیریت این بود که این بهترین تصمیم برای باشگاه و تیم است.

*در روزهای آتی چهار، پنج بازیکن خواهیم گرفت و در هر خط یک بازیکن می آیند.

*خارجی های ما کیفیت نسبی را داشتند ولی هفت روز قبل فصل آمدند. طبیعی است با آنها فصل را شروع نکردیم و قاطعانه نتیجه گرفتیم. طبیعی است به تیم برنده دست نزدم.

*حق گرفتن چهار بازیکن خارجی را داریم ولی اگر با کیفیت باشد می گیریم. ما الان بازیکن اضافه وزن نداریم ولی ساختار بدنی اینطور نشان می دهد. بازیکنانی داریم که ژنتیک آنها اینطور است.

*هیچوقت هیچ مشکلی درباره حمایت پرسپولیس و باشگاه ها از تیم ملی و کادر فنی و بازیکنان نبوده ولی باید بدانیم باشگاه ها نیز منافع خاص خود را دارند. پرسپولیس تلاش می کند بازیکن را آماده کند تا نفرات بیشتری در اختیار تیم ملی قرار دهد. همه خواهان موفقیت تیم ملی و صعود آن به جام جهانی هستند. من به عنوان خارجی آرزوی موفقیت تیم ملی ایران را دارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )