باشگاه پرسپولیس چند روز قبل در نامه‌ای از سازمان لیگ درخواست کرد تا بازی با پدیده را از روز ۳۱ فروردین به تاریخ دیگری موکول کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپوليس چند روز قبل در نامه‌اي به سازمان ليگ اعلام كرد نياز دارد تا بازي با پديده از روز ۳۱ فروردين به تاريخ ديگري موكول شود زيرا سرخپوشان بازي بسيار سختي را در پيش دارند كه نتيجه آن، بر سرنوشت‌شان براي صعود از گروه تأثير دارد. اين موضوع در مرتبه اول با مخالفت سازمان ليگ مواجه شد اما تساوي با الريان در تهران، پرسپوليس را در خطر حذف از گروه D قرار داد و شانس صعود اين تيم را كمرنگ كرد. از اين رو، سازمان ليگ بالاخره درخواست دوم پرسپوليس را پذيرفت و بازي با پديده از روز ۳۱ فروردين به ۳۰ فروردين تغيير يافت تا سرخپوشان زمان بيشتري براي سفر به عمان داشته باشند.

دليل اينكه بازي ساعت ۱۹ بايد برگزار شود نيز، فقط به خاطر آتش‌بازي در زمان تاريكي هواست. روزها بلندتر شده و از اين‌رو، سازمان ليگ براي آنكه جشن قهرماني شيكي براي پرسپوليسي‌ها ترتيب ببيند و آتش‌بازي به راه بيندازد، زمان اين ديدار را ۱۹ تعيين كرد تا بازي ساعت ۲۱ به اتمام برسد و برنامه‌هاي‌شان را برگزار كنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.