سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:به جرات می‌گویم هیچ تیمی در ایران این همه امتیاز با بازی صادقانه و محترمانه نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برانکو پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری گفت: با حالت شاد و مسرور به همه دوستان سلام می‌کنم تبریک عید هم قبلا گفته ام و یکبار دیگر هم تبریک می‌گویم. این برد لذت بخش بهترین هدیه نوروز به هواداران و خانواده‌هایشان بود. اولین بازی ما در تهران بود و میل زیادی برای برد داشتیم. واقعا تبریک بسیار بسیار زیاد به بازیکنانم می‌گویم که حداکثر توان شان را به نمایش گذاشتند و انرژی و انگیزه زیادی را به کار بستند و به ۵۹ امتیاز رسیدیم.

وی ادامه داد: با همین توان تا پایان فصل ادامه می‌دهیم و در هر ۴ بازی برای بردد می‌رویم. همین برد دعوت بزرگ از هواداران برای بازی با الریان است که انتظار یک نمایش بزرگ ورزشی را داریم. امروز مقابل حریفی سرسخت پیروز شدیم و دوست داریم به بهترین نحو فصل را به پایان برسانیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه جلالی داوری را عامل باخت تیمش دانسته گفت: ایشان و بقیه بازی‌ها را دنبال می‌کنند فقط دوست دارم یکی بگوید کدام داور اوتی را به سود ما گرفته که اوت نبوده و کدام داور به سود ما گرفته است؟ به جرات می‌گویم هیچ تیمی در ایران این همه امتیاز با بازی صادقانه و محترمانه نگرفته است. هیچ کمکی از جایی نداشتیم و نخواستیم و بازهم تکرار می‌کنم یک اوت را فقط به سود ما بوده و برای ما گرفته باشند و آنهایی که اینجوری صحبت می‌کنند باید خجالت بکشند. پیکان تیم خوبی است و از این تیم شاید می‌ترسیدیم و برایش احترام قائل هستیم. من و همکارانم در هیچ نتیجه بدی داوران را مقصر ندانستیم و همه بازی ها ی ما را دیده‌آند و اگر مدرکی دارند حرفم را تکذیب کنند.

وی در مورد اینکه برنامه‌ای برای بها دادن بیشتر به ذخیره‌هایتان دارید گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و متفاوت با بازی دیگر است امروز برنامه‌ام این بود که ترکیبی متفاوت به زمین بفرستم اما بعد از باخت به آبادان این برد ضرروری بود. باید ببینیم بازی بعدی چه شرایطی دارد. بازیکنان دارند مصرف می‌شوند و به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم بخاطر انگیزه و انرژی شان به همین دلیل ناراحت و عصبانی می‌شوم وقتی هرکسی به زحمات بازیکنان شک می‌کنند اول از همه این بازیکنان با زحمت این نتایج را کسب کردند و به همین دلیل ناراحت می‌شوم وقتی فردی به نتایج گرفته شده شک می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه وضعیت این تیم در آسیا خطرناک است گفت: واقف هستیم بازی با الریان سرنوشت ساز است و بارها تکرار کرده‌ام بازی به بازی پیش می رویم و در هر بازی جاه طلبی برد را داریم. بازی بسیار سختی در انتظارمان است اما در قطر هم نشان دادیم که بهتر از ما نیستند. امتیاز دارند که الریان برد برایش مثل ما حیاتی نیست اما بازیکنانم امروز نشان دادند که وقتی تحت فشار و مسئولیت هستند پیروز می‌شوند همانطور که باید می بردیم. اعتماد به بازیکنانم دارم زیرا شادی و رضایت مندی زیادی برای ما به ارمغان آوردند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )