در حالی که بعضی از مربیان تیم‌های باشگاهی انتقادهای زیادی به سرمربی تیم ملی داشته‌اند، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان از تیم ملی تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. منصوریان صحبت هایش را با تبریک سال نو شروع کرد و پس از آن به تمجید از عملکرد تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی پرداخت و در پایان هم درباره وضعیت سال آینده استقلال صحبت کرد.

وریا باید به مصدومیت افتخار کند

سال نو را به همه ی مردم ایران به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه که همواره در کنار ما حضور دارند، تبریک می گویم و امیدوارم در سال آینده هر آن چیزی که از خداوند می خواهید برای شما اتفاق بیفتد. بعد از یک وقفه ۱۸ روزه بعد از آخرین بازی که انجام دادیم به مصاف فولاد می رویم. بازیکنان ما چند روز استراحت کردند و پس از آن تمرینات ما آغاز شد. از تمرینات راضی هستیم و به جز وریا غفوری که در تیم ملی مصدوم شد، مصدومی نداریم. از مصدومیت وریا غفوری ناراحت نیستیم و به او گفتیم که باید افتخار کند که با پیراهن تیم ملی مصدوم شده است. منافع ملی به همه چیز ارجحیت دارد. برد برابر چین را تبریک می گویم و خوشحالم که با یک گل به موقع در این دیدار برنده شدیم. از مردمی که به ورزشگاه رفتند تا تیم ملی تنها نماند، تشکر می کنیم.

محرومیت رحمتی غیر قانونی است

با مهدی رحمتی حرف زدیم و وکیل او مستنداتی دارد که محرومیت او در دیدار برابر فولاد خوزستان بر خلاف موارد قانونی است. به رحمتی نیز گفتم که وقتی ۲ جلسه محروم شدی یعنی ما نمی توانیم به استیناف برویم اما مستنداتی رحمتی به من نشان داد. مسئولان کمیته انضباطی باید توضیح دهند تا مشخص شود که چرا رحمتی باید به این شدت محروم شود. در ماده ای که رحمتی محروم شده باید درگیری فیزیکی با داور یا عوامل اجرایی رخ می داده اما این اتفاق رخ نداده است. ما سه دروازه بان سر حال داریم؛ رحمتی دروازه بان بزرگی است که همه می شناسیم و حسینی نیز عملکرد خوبی دارد. همچنین بابازاده دروازه بان جوان ما است اما ما می خواهیم بدانیم چرا رحمتی به این اندازه محروم شده است. می خواهیم بدانیم کدام تبصره این اجازه را می داده که رحمتی به این اندازه محروم شود.

هواداران استقلال عادت به برد دارند

در استقلال شانسی برای مساوی و باخت وجود ندارد زیرا هواداران ما عادت به بردن دارند. هواداران ما همیشه به امید برد در ورزشگاه حاضر می شوند مگر اینکه اتفاقی برخلاف عادت رخ دهد. برای بازی فردا برنامه داریم و هر سه امتیاز را می خواهیم. مسیر برای قهرمان شدن سخت اما دور از دسترس نیست. امیدوار و مستحکم لیگ را ادامه می دهیم و می دانیم که اتفاقات زیادی در فوتبال رخ می دهد و در سال های گذشته نیز این موضوع را دیدیم. ما باید مستحکم حرکت کنیم و دو هدف نیز ترسیم کردیم. هدف اول ما رد شدن از تراکتور است و هدف دوم ما نیز به نتایج پرسپولیس بستگی دارد.

دو نیمه متفاوت در ۹۵ داشتیم

حرکت ما در سال ۹۵ سینوسی اما رو به بالا بود. در شروع لیگ تشکیلات باشگاه استقلال در حوزه فنی به کل عوض شد. همچنین یازده بازیکن نیز در تیم ما جا به جا شد و ما به زمان نیاز داشتیم تا درک کاملی از یکدیگر پیدا کنیم. ما این مسیر را سینوس وار و در اول فصل رو به پایین رفتیم. در فوتبال ما نیز مردم کم طاقت هستند اما لطف خدا به ما این بود که در این مسیر سینوس وار اعتماد هواداران به ما کمک کرد. هواداران در همه جا از ما حمایت کردند و اطمینان خود را به ما منتقل کردند. در ۳ -۴ ماه اول روزهای سختی را تجربه کردیم و روزهای سخت نیز تمام نشده زیرا فوتبال با این روزها عجین شده است. سال ۹۵ در نیمه اول برای ما سخت بود اما در نیمه دوم سال با کمک هواداران شد. دست همه هواداران را می بوسیم و می دانیم که نتایج ما آنها را گاهی آزرد. بعد از عبور از صخره دربی و السد افق هایی به وجود آمد که هواداران را خوشحال کرد. بازیکنان جوان خوبی را معرفی کردیم و در نهایت می گویم نیمه اول سال ۹۵ نیمه سخت بود و در نیمه دوم چون روی لب هواداران لبخند آمد، نیمه خوبی داشتیم.

باید مواظب وریا باشیم

بهنام برزای محروم ما در دیدار برابر فولاد خوزستان است. وریا غفوری نیز ۲۵درصد مصدوم است و باید مواظب او باشیم.

برای بختیار آرزوی موفقیت می کنم

برای بختیار رحمانی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم هر جا هست سلامت و موفق باشد.

روزهای خوبی پیش روی استقلال است

آرزویی که برای استقلال دارم را نمی گویم اما روز های خوبی پیش روی ما است. به بازیکنان گفتم اگر یک مقدار باهوش باشیم اتفاقی برای ما در سال ۹۶ رخ می دهد که در ۲۰ سال گذشته نیفتاده است. در این مسیر البته چالش هایی وجود دارد که می تواند برای ما مشکل ساز شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )