کارلوس کی‌روش احتمالا دیگر تا پایان رقابت‌های انتخابی جام جهانی حرفی از رفتن نمی‌زند شاید دقیق‌تر این باشد که کلا چیزی نمی‌گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاید نزدیک بهیکسال از آخرین کنفرانس مطبوعاتی کارلوس کی روش با رسانه های ایرانی می گذرد.آخرین کنفرانسی که او نه برای یک بازی رسمی که مستقیم با رسانه ها سخن گفته باشد.تقریبا تمام ارتباطش با مردم شده بیانیه هایی که در فیسبوکش می نویسد.

او البته برای رفتارش که تقریبا از زمان اختلافبا برانکو آغاز شده ، دلیل دارد. کی روش که تا قبل از آن همیشه حامیان رسانه ای همدر برابر منتقدانش داشت. در این دعوا به عنوان مقصر ، بخش عمده ای از موافقانش رااز دست داد . گروهی برای دامن نزدن به این دعوا ، بخشی از مطالب را سانسور کردند وحالا سرمربی می گوید برای چه باید با رسانه هایی که طرف تیم ملی را در دعواهانگرفتند حرف بزند. او ترجیحش این است که بگوید از رسانه های ایرانی دلخور و دلگیراست و تمایلی برای سخن گفتن با آنها ندارد.

مشت های گره کرده کی روش بعد از این دو برد اخیربیش از هر چیز مصرف داخلی داشت. اینکه مشخص شود او به تنهایی توانسته در شرایطی کهفکر می کند همه تنهایش گذاشته اند به نتیجه دلخواه برسد. کارلوس که انتظار نداشتدر دعوای به وجود آمده تنها بماند ، حالا که بسیاری سعی کردند برای کاهش تنش ها بهاین اختلاف دامن نزنند ، او این را نوعی دور زدن خودش می داند. این شاکی شدن راحالا دارد سر دستیارانش و رسانه ها تلافی می کند و جالب اینجاست که فدراسیون که ازهمه مدام می خواست مانع از تنش زایی شوند ، حالا خود را کنار کشیده و مسئولانشدارند رد گم می کنند و درباره اختیارات مربی در انتخاب دستیاران سخن می گویند . بیآنکه یادشان باشد قربانیان این اتفاق سعی کردند به قراردادشان با فدراسینن پایبندباشند. آنچه امروز و از سوی فدراسیون فوتبال رخ می دهد تنها اثبات می کند کی روشتوانسته حرفش را به کرسی بنشاند و ثابت کند فدراسیون فوتبال حتی توان این را نداردکه از دستور مسئول ارشد تشکیلات فوتبال به کارمندان دفاع کند و جزای گوش دادن بهفرمان فدراسیون ، اخراج است و البته در دفعات بعدی دیگر کسی به فرمان های مدیریتیصادر شده از سوی فدراسیون احتمالا گوش نمی کند!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۳ )