مرد افسانه ای «شیاطین سرخ» ادعا می کند؛ لیون تنها تیمی است که شاید بتواند مانع از قهرمانی تیم سابقش در لیگ اروپا شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال منچستریونایتد در دور یک چهارم نهایی از رقابت های لیگ اروپا باید به مصاف اندرلخت برود و «پل اسکولز» بازیکن سابق این تیم معتقد است که فقط لیون می تواند مانع از رسیدن یونایتد به نخستین قهرمانی خود در این رقابت ها شود.

شاگردان «ژوزه مورینیو» پیش از این موفق به شکست سنت اتین و روستوف در مرحله حذفی لیگ اروپا شده اند.

اسکولز در مصاحبه ای با «اومنی اسپورت» گفت: فرصتی بزرگی برای آنهاست. مشخصاً آنها بزرگترین باشگاهی هستند که در این رقابت باقی مانده است. آنها پر طرفدارند و به حق در این مرحله حضور دارند. اگر مثل همیشه بازی کنند شانس بزرگی برای قهرمانی دارند. به نظرم لیون رقیب یونایتد است. اما غیر از آن، من مشکل چندانی برای آنها در این رقابت ها (لیگ اروپا) نمی بینم.

منچستریونایتد با قهرمانی در لیگ اروپا، جواز حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را کسب می کند اما اسکولز معتقد است آنها می توانند در لیگ برتر نیز جزء چهار تیم اول شوند.

وی که ۱۱ قهرمانی در لیگ برتر به همراه یونایتد کسب کرده است، گفت: فرصت هایشان خوب هستند و پیش بینی می کنم که جزء چهار تیم نهایی شوند. آنها بدون اینکه پیشرفت زیادی در لیگ کنند (جایگاه در جدول) روند فوق العاده را سپری کرده اند. باید گفت که کیفیت لیگ برتر به همانجایی که باید باشد، برگشته است. احتمالاً پنج تیم برای اینکه جزء چهار تیم نهایی باشند می جنگند. به نظرم فصل برای یونایتد بسیار خوب بوده است. اکنون دوره بزرگی است که نشان خواهد داد این فصل چقدر خوب بوده است.

اسکولز در رابطه بازی های خارج از خانه یونایتد مقابل منچسترسیتی، آرسنال و تاتنهام گفت: آنها سه بازی دشوار در زمین حریف دارند. اگر بتوانند از آن پنج یا شش امتیاز کسب کنند، شانس بزرگی برای حضور در بین چهار تیم برتر نهایی را دارند.

یونایتد اکنون در حالی با چهار امتیاز کمتر از لیورپول (تیم چهارم) در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد که دو بازی کمتر از «قرمزهای آنفیلد» کرده است و روز شنبه باید در ورزشگاه «اولدترافورد» به مصاف وست برومویچ برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.