بعد از اینکه بازی های ملی پوش آلمانی «توپچی ها» زیر ذره بین هواداران و منتقدانش قرار گرفت، وی به دفاع از خود پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرسنال در فصل نا امید کننده خود با شکست ۱۰ بر دو، در دو دیدار رفت و برگشت مقابل بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و این احتمال می رود که نتواند در فصل ۱۸-۲۰۱۷ این رقابت ها حضور داشته باشد.

همچنین بحث بر سر آینده «آرسن ونگر» سرمربی «توپچی ها» که قراردادش در انتهای فصل به اتمام می رسد ، موضوع اصلی گمانه زنی های این روزهای باشگاه لندنی است. این در حالی است که گفته می شود «مسوت اوزیل» و «الکسیس سانچز» هم در پایان فصل به درب خروج ورزشگاه «امارات» راهنمایی خواهند شد.

اوزیل بازیکن آلمانی آرسنال که اندکی از روزهای خوب خود فاصله گرفته است، این روزها مورد انتقادات بسیاری قرار می گیرد.

وی در مصاحبه ای با «بیلد» گفت: مردم موفقیت هایی که من کسب کرده ام را می دانند. اینکه من قهرمان جام جهانی شده ام، در رئال مادرید بازی کرده ام و فصل گذشته (در تمامی رقابت ها) ۲۰ پاس گل دادم. وقتی تیم روی نوار بد شانسی است، لازم است که یک نفر سیبل شود، متأسفانه اغلب اوقات آن شخص من هستم.

اوزیل سال ۲۰۱۳ از رئال مادرید به آرسنال پیوست و در حالی که بازگشت او به پایتخت اسپانیا بعید به نظر می رسد ولی هنوز به صدرنشین لالیگا وفادار است.

این بازیکن ۲۸ ساله افزود: البته که قلبم برای رئال می تپد. آنجا بازی کردم و هنوز دوستان زیادی در این تیم و باشگاه دارم. بنابراین برای رئال آرزوی بهترین ها را دارم، حتی مقابل بایرن مونیخ.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.