بندرگز – رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندرگز گفت: ۶ بازیکن با تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز به صورت رسمی قرارداد امضا کردند.

فاضل جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: میلاد درزی، محمد ایرجی، محمد درزی، بهزاد عرب جز، بنیامین رمضانی و علیرضا خسروی قرارداد خود با تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز را با حضور در دفتر این باشگاه به ثبت رساندند و قرارداد سایر بازیکنان هم طی روزهای آینده به ثبت خواهد رسید.

وی افزود: بر اساس تصمیم کادر فنی و مدیریت باشگاه ملوان بندرگز، این تیم با ترکیبی از بازیکنان بومی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شرکت خواهد کرد.

جهانشاهی تصریح کرد: مذاکراتی هم با دو بازیکن با کیفیت غیربومی داشته‌ایم که در صورت توافق، اقدام به جذب آنها خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مهدی خسرونژاد به عنوان مالک، عبدالصمد درویشی به عنوان مدیرعامل، مهران شهسوار به عنوان سرمربی، مهدی احمدی به عنوان مربی، علی جهانشاهی به عنوان سرپرست و رضا رحمانی به عنوان تدارکات، کادر مدیریت، فنی و سرپرستی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز را تشکیل می‌دهند.

هدف ملوان بندرگز استفاده از ظرفیت بومی است

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با بیان اینکه هدف این تیم استفاده از ظرفیت بومی است، خاطرنشان کرد: تصمیم گرفتیم مبالغی را به عنوان قرارداد برای بازیکنان در نظر بگیریم تا زحماتی که طی سال‌های گذشته کشیدند، جبران شود.

جهانشاهی بیان کرد: فوتبال ساحلی بندرگز ظرفیت خوبی دارد که اگر بازیکنان از لحاظ مالی تامین شوند، نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی یادآور شد: در فصل پیش رو با مساعدت های آقای خسرونژاد سعی کردیم به سمت حرفه‌ای شدن برویم تا برخی از دغدغه‌های تیم برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده تا سفرهای طولانی تیم به صورت هوایی باشد، همچنین سر و سامان دادن به وضعیت نور، سکوی تماشاگران و رختکن استادیوم امام رضا (ع) بندرگز و ایجاد سرویس بهداشتی، دوش آب گرم، جایگاه ویژه، جایگاه خبرنگاران و جایگاه دوربین، از دیگر برنامه‌های باشگاه ملوان بندرگز است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.