پیشکسوت استقلال گفت: در سال ۹۵ عزیزان زیادی را از دست دادیم و ورزشی ها خیلی از این نظر کلا سال خیلی خوبی را سپری نکردند.

محمد نوری مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص هر آنچه که در سال ۹۵ بر ورزش ایران گذشت پاسخگوی سوالات بود.

* آقای نوری سال ۹۵ برای شما چطور گذشت؟

- اگر بخواهم راست بگویم سال چندان خوبی برای من نبود. در این سال هم از نظر مالی متضرر شدم و سال بدی داشتم و هم این که دوستان زیادی را در این سال از دست دادم. فکر می کنم کلا برای ورزشی ها سال خوبی نبود.

* برنامه‌های شما برای سال ۹۶ چیست؟

- برنامه‌های ورزشی من این است که اگر قسمت شد به عرصه مربیگری ورود کنم. البته این را هم بگویم چند سالی می‌شود که ابتدای سال این نیت را می‌کنم اما قسمت نمی‌شود. امیدوارم امسال این طلسم شکسته شود.

* بهترین عیدی که تا به حال گرفتید و خاطره آن از یادتان نمی‌رود چیست و از چه کسی بود؟

- سال ۱۳۷۴ که بازیکن استقلال بودم مرحوم مادرم یک انگشتر عقیق به من عیدی داد که این عزیزترین عیدی بود که من در عمرم گرفتم. هنوز آن را دارم و هر زمانی که به آن نگاه می‌کنم یاد مادرم می‌افتم.

* به کدام سین از هفت سین بیشتر علاقه دارید؟

- از آنجایی که کلا سیب را خیلی دوست دارم در سفره هفت سین هم به سیب بیشتر از سین‌های دیگر علاقه دارم. به خصوص سیب‌های قرمز.

* دوست داشتی اولین عیدی را از چه کسی بگیری؟

- دوست داشتم مادرم زنده بود و اولین عیدی‌ام را از دست ایشان می‌گرفتم. اما الان دوست دارم یک عیدی خوب از همسرم بگیرم.

* عید امسال جای چه کسی کنار سفره هفت سین خالی بود؟

- جای مادرم.

* میانه شما با مسافرت در عید چطور است؟

- مسافرت را دوست دارم اما برای عید نه. ولی مسافرت برای خانواده لازم است. هرچند که مسافرت در عید سخت است اما به همراه خانواده یک مسافرت کوچک در عید می رویم.

* عجیب ترین خبر که تا به حال در مورد خودتان شنیدید چیست؟

- عجیب ترین خبر این بود ایامی که در استقلال بودم در مطبوعات خواندم که نوری به پرسپولیس می رود و این شایعه عجیب ترین شایعه‌ای بودکه در باره خودم شنیدم.

* و بهترین خبری که در مورد خودتان شنیدید؟

- درست یک شب بعد بازی استقلال با «نوفباخور» ازبکستان، بازی که نتیجه اش سه بر صفر به سود ما شد و من بهترین بازیکن زمین شناخته شدم. بعد از بازی خبر رسید به تیم ملی دعوت شدم. این خبر خوبی بود که در باره خودم شنیدم.

* با کسی قهر هستید که دوست داشته باشید آشتی کنید؟

- با هیچکس قهر نیستم. چون انعطاف پذیری اخلاقی‌ام زیاد است و با همه کنار می‌آیم. سعی می‌کنم دوستانم را داشته باشم و رابطه‌ها را قطع نکنم. قهر کردن اصلا چیز خوبی نیست و انسان‌ها نباید از هم کدورت داشته باشند. اختلاف سلیقه ها را می شود بدون قهر کردن از بین برد.

* بهترین روز سال ۹۵ برای شما کدام روز بود؟

- روز را نمی‌دانم ولی بهترین فصل سال برای من فصل تابستان بود.

* بهترین اتفاق سال ۹۵ که برای شما افتاد چی بود؟

- از آنجایی که استقلال را خیلی دوست دارم و با این تیم زندگی کردم، بهترین اتفاق برای من در سال ۹۵ پیروزی این تیم بر تیم السد قطر بود. دیداری که منجر به راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا شد.

* یک دروغ سیزده برای ما بگوئید.

- سکه بهار آزادی می شود صد هزار تومان شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.