بازیکن تیم ملی ایران بعد از پیروزی مقابل چین گفت: مهمترین هدف ما حضور در جام جهانی روسیه است و به رکوردشکنی فکر نمی‌کنیم.

به‌ گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی یک بر صفر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برابر چین در جمع خبرنگاران، بیان‌ کرد: تمام سعی و تلاشمان بر این بود که دل مردم را شاد کنیم و خوشحالم که به این هدفمان رسیدیم. چین در نیمه اول خوب پرس کرد، اما در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم و زود به گل رسیدیم. این سه امتیاز برای ما بسیار شیرین بود.

وی درباره رکورد شکنی‌های تیم‌ ‌ملی در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، عنوان کرد: نتایجی که کسب کرده‌ایم فوق‌العاده‌ بوده، اما به رکورد شکنی فکر نمی‌کنیم و مهم این است که در روسیه باشیم. در حال‌ حاضر تنها به بازی بعد فکر می‌کنیم و اگر در این راه رکوردی هم شکستیم، خوب است. با این حال راه درستی را آمده‌ایم و امتیازات خوبی را هم گرفته‌ایم.

بازیکن تیم آلکمار هلند درباره نتایج ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر، بیان‌ کرد: یکی، دو مصدومیت بازیکن مهم تیم و جوان بودن تیم باعث شد که نتایج خوبی را کسب نکنیم، اما تیم جوان برد و باخت زیادی دارد. ما در اوایل فصل نتایج خوبی را کسب کرده بودیم، اما در حال‌ حاضر چند باخت داده‌ایم.

جهانبخش عنوان کرد: در گذشته می گفتند که ایران نمی‌تواند موقعیت‌های زیادی را خلق کند، اما امروز دیدید که موقعیت‌های بسیاری داشتیم و در کنار کلین شیت توانسته‌ایم امتیازات زیادی را هم به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.