مدافع تیم ملی فوتبال ایران، گفت: با تمام احترامی که برای چین قائل هستم امیدوارم بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدجلال حسینی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل چین در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: به تیم ملی چین خوشامد می‌گویم. بازی سختی مقابل قطر داشتیم. چین تیمی است که سرمایه‌گذاری زیادی کرده و انگیزه بسیار زیادی دارند.

وی افزود: چین اردوهای زیادی برگزار کرده و این مسئله کارمان را سخت می‌کند. در گروهی هستیم که همه تیم‌ها امیدوار به صعود هستند و این مسئله کارمان را سخت می‌کند. چین بازی‌های تدارکاتی زیادی داشته در شرایطی که ما این وضعیت را نداشتیم. امیدوارم هواداران در مقابل چین از ما حمایت کنند و بتوانیم با اجرای دستورات کادرفنی هر سه امتیاز این بازی را به خودمان اختصاص دهیم. با تمام احترامی که برای چین قائل هستم امیدوارم بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: بدون شک بازی سختی در پیش داریم درخواست می‌کنم هواداران به ورزشگاه بیایند و سکوها را پر کنند چرا که این بازی بسیار مهم است. این خواسته کل اعضای تیم است.

وی در پایان در مورد اینکه تیم ملی تا به حال گلی دریافت نکرده و آیا ایران می‌تواند رکورد جدیدی به ثبت برساند، اظهار داشت: اصلا به رکورد فکر نمی‌کنیم به گذشته و آینده کاری نداریم و تنها به بازی فردا می‌اندیشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.