سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد هواداران با حضور پرتعداد خود در ورزشگاه آزادی به کسب پیروزی برابر تیم ملی چین کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش امروز در نشست خبری پیش از بازی تیم های ملی فوتبال ایران و چین گفت: امیدوارم رسانه ها بتوانند کار خوبی را در جهت دعوت هواداران برای حضور در ورزشگاه انجام دهند. در درجه دوم هم خوشآمد می گوییم به تیم ملی چین و خیلی خوشحالیم که در کشورمان میزبان تیم ملی این کشور هستیم و امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای این تیم باشیم.

وی ادامه داد: چیزی در گروه ما مشخص است اینکه هنوز هیچ تیمی به طور کامل از دور مسابقات خارج نشده و صعود هیچ تیمی هم به جام جهانی قعطی نشده است. بنابراین مسابقات در اوج هیجان پیگیری می شود و همه تیم ها تلاش می کنند که به رویای صعود به جام جهانی دست پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: مطمئنا بازی دشواری برابر تیم خوب چین که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد خواهیم داشت. امیدوارم هواداران تیم ملی ایران همان کاری را بکنند که هواداران چین کردند و ورزشگاه محل بازی رفت را پرکردند. اگر هواداران ورزشگاه را پر نکنند ما قطعا بازی را روی سکوها خواهیم باخت. به همین خاطر امیدوارم هواداران تیم ملی ایران بتوانند با حضور در ورزشگاه آزادی فضای خوبی را برای پیروزی فراهم کنند.

کارلوس کی روش در مورد تقابل دو سرمربی پرتغالی و ایتالیایی که سابقه قهرمانی با تیم های ملی کشورشان را دارند و آیا این یک بازی بزرگ است در جمله کوتاهی گفت: نه، بازی بزرگی نیست!

وی در مورد غیبت مارچلو لیپی در نشست خبری قبل از دیدار برابر ایران نیز گفت: این سوالات را از افرادی که مرتبط هستند بپرسید چون به بنده اصلا ارتباطی ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که اگر تیم ملی ایران برابر چین به برتری برسد آیا می تواند امیدوار بود که این تیم به جام جهانی صعود کرده است گفت: صحتبی در این مورد ندارم!

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.