بازیکن تیم‌ملی چین پیش از دیدار با ایران گفت: من خیلی خوب می‌دانم که ایران در ۶ بازی اخیر خود در مقدماتی جام جهانی شکست نخورده است اما مهمتر از آن این است که هدف آنها را بشکنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان فردا در هفتمین دیدارش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه آزادی میزبان چینی‌ها است تا به زنجیره بردهای خود ادامه دهد.

به نقل از سایت sportscn چین، ژانگ یونگ برای سومین بار است که در مسابقه‌ای بین المللی مقابل ایران بازی می‌کند و برای دومین بار است که به تهران آمده است. او در مصاحبه با خبرنگاران چینی گفت: نمی‌خواهم تهران را با غم و غصه ترک کنم بلکه با با خوشحالی به چین برخواهم گشت.

اولین حضور ژانگ در تهران به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد زمانیکه او جوان بود و در مسابقات جام ملت‌های آسیا زیر ۱۶ سال در تهران برای تیم ملی چین بازی کرد. او از همان زمان نشان داد که حس گلزنی بالایی دارد و موفقش در ۳ بازی ۲ گل به ثمر برساند. اما شکست مقابل هند باعث شد تا چین حذف شود و یونینگ جوان با گریه تهران را ترک کند.

او تصور نمی‌کرد پس از گذشته ۵ سال بار دیگر به تهران برگردد. ژانگ یونینگ اکنون بازیکن تیم‌ملی بزرگسال چین است و وقتی به گذشته نگاه می‌کند او کاملا متاسف است و می‌خواهد این بار با پیروزی و خوشحالی به چین برگردد.

یونینگ در مصاحبه با خبرنگاران چینی گفت: من در شرایط جسمانی خوبی به سر می‌برم. اگرچه در تمرینات روز اول کمی احساس درد می‌کردم ولی این مصدومیت جزئی برطرف شد و اکنون در شرایط طبیعی هستم و کاملا برای بازی فردا مقابل ایران آماده هستم.

وی افزود: ما برای بازی با ایران کاملا مصمم هستیم. مخصوصا پس از پیروزی ارزشمندی که در بازی قبل مقابل کره جنوبی به دست آوردیم، اعتماد به نفس ما بالا رفته است. من خیلی خوب می‌دانم که ایران در ۶ بازی اخیر خود در مقدماتی جام جهانی شکست نخورده است و در ۱۲ بازی ملی خود بدون شکست بوده است اما مهتر از آن این است که هدف آنها را بشکنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )