بازیکن گلزن تیم ملی فوتبال ایران از آمادگی روحی و جسمی خود برای درخشش در بازی حساس برابر چین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آستانه بازی حساس دو تیم ملی فوتبال ایران و چین، کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق خبرنگار وب سایت رسمی خود با مهدی طارمی گلزن تیم ملی فوتبال ایران مصاحبه و آن را منتشر کرده است.

مهاجم تیم ملی ایران، مهدی طارمی اعتقاد دارد که روز سه شنبه از سری بازی‌های مقدماتی جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ آسیا برابر چین بازی ساده‌ای را تجربه نخواهد کرد چرا که چین تحت هدایت لیپی حیاتی دوباره پیدا کرده و تیمی غیر قابل پیبش بینی شده است. او البته به صدرنشینی و قدرت فوتبال ایران نیز اشاره کرده و معتقد است که فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رتبه یک آسیا است و این رتبه تصادفی به دست نیامده است.

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به گلزنی طارمی و پیروزی ایران برابر قطر در خاک این کشور اشاره می‌کند و می‌نویسد: اکنون هواداران ایرانی به تیم ملی خود امید زیادی داشته و یا آن آشتی کرده‌اند، ملی پوشان ایران نیز امیدوارند در بازی روز سه شنبه استادیومی مملو از تماشاگر را مشاهده کنند.

مهدی طارمی در این مصاحبه ضمن اشاره به برتری فوتبال ایران در بازی‌های اخیر می‌گوید: فوتبال چین مربیان مختلفی را به چشم دیده است، گائو هانگ‌بو، مربی که در چند بازی ابتدایی فوتبال ملی این کشور را تحت کنترل خود داشت اما اکنون آنها یک مربی بزرگ را در راس فوتبال ملی خود دارند.

وی ادامه می‌دهد: رزومه مارچلو لیپی مشخص است، مربی که با شکست بیگانه است و تیم خود را برای رسیدن به هدف می‌بندد. او مربی بزرگ است و تغییرات خوبی در فوتبال ملی چین ایجاد کرده است. مشخص است که بازی سختی برابر چین تجربه خواهیم کرد و نباید مغرورانه وارد میدان شویم. ما برای گرفتن ۳ امتیاز این بازی وارد میدان خواهیم شد و باید روی بازی خود تمرکز داشته باشیم.

بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر ایران در خصوص بازی در لباس پرسپولیس می‌گوید: نزدیک به ۲ سال پیش در لباس پرسپولیس فشار زیادی را تحمل کردم، این یک تیم بزرگ و مردمی است و یک بازیکن در این تیم مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش دارد. در حال حاضر البته آرامش بیشتری دارم و به فرم و آرایش فنی خوبی دست پیدا کرده‌ام. از لحاظ جسمی و روحی در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برم.

طارمی در ادامه این مصاحبه با اشاره به مربیگری کی‌روش گفت: در تیم ملی زیر نظر یک مربی بزرگ، چیزهای زیادی یاد گرفته و می‌گیرم. خوشحالم که زیر نظر این مربی بزرگ فعالیت می‌کنم. در تیم ملی ستارگان جوان و بسیار خوش آتیه‌ای داریم و تیم حریف باید بداند که بازیکنان ما هر کدام یک خطر جدی برای دروازه چین محسوب می‌شوند. در خط حمله به خصوص استعدادهای خوبی داریم و این تفاوت اصلی ما با تیم‌های ملی ایران در گذشته است. پیش از این نیز همیشه تیم ملی ایران خوب و رویایی بوده اما باید پذیرفت که اکنون بازیکنان جوان با پتانسیل بسیار بالایی در اختیار مربیان و کادر فنی وجود دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )