مدافع سابق استقلال گفت: برخورد خوبی با ما نشد و با بی‌احترامی بدون حتی یک تماس من را از استقلال کنار گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حنیف عمران‌زاده که در برنامه نوروز فوتبال دعوت شده بود درباره خاطر خوبش از فوتبال گفت: یک بازی با استیل‌آذین داشتیم که من همه‌کاره زمین بودم چرا که مهدوی‌کیا سانتر می‌کرد من به خودمان گل می‌زدم، هاشم بیک‌زاده ضربه زد که من آن را گل کردم، پنالتی دادم و خلاصه همه‌کار کردم و فقط اخراج نشدم! در آن بازی گوینده فقط اسم مرا می‌آورد.

وی درباره اینکه اگر بخواهد یک جمله درباره آرش برهانی بگوید، چه خواهد گفت، اظهار داشت: آرش واقعا عالی است اما بی‌مهری‌هایی به او شد. او تنها فورواردی است که در هر بازی برای خودش موقعیت می‌سازد و به هافبک‌ها گزینه می‌داد تا به او پاس بدهند.

عمران‌زاده در مورد اینکه آیا در ابتدا مدافع بود یا بعداً تغییر پست داد، خاطرنشان کرد: من که در ابتدا کشتی‌گیر بودم اما یک روز در محل ما که عده‌ای مشغول فوتبال بازی کردن بودند و چون یار نداشتند من را انتخاب کردند و به خاطر جثه بزرگم از همان ابتدا مدافع بودم بعد از آن هم از فوتبال بازی کردن خوشم آمد و فوتبال را در پست دفاع ادامه دادم اما گاهی می‌شد که بنا به خواست مربی تغییر پست می‌دادم و در پست‌های دیگر هم بازی می‌کردم.

مدافع اسبق استقلال درباره جدایی‌اش از این تیم هم افزود: برخورد خوبی با ما نشد. در پرسپولیس اگر بازیکنی یک یا ۲ سال بازی کند و او را بخواهند کنار بگذارند خیلی محترمانه به او زنگ می‌زنند و این مسئله را به او می‌گویند اما یک تماسی با ما نگرفتند. روی صحبت من با برخی از مسئولان باشگاه است. یک عکس ۳ نفره از من، وحید طالب‌لو و آرش برهانی زدند و حاضر نشدند که ۳ عکس جدا در خبر از ما کار کنند حتی به طالب‌لو گفتند که سال بعد در لیست ما هستی و او با خانواده‌اش به آمریکا رفت اما زمانی که در سفر بود متوجه شد که در لیست مازاد است. البته باید این را بگویم که بازیکنی که قرارداد ندارد در لیست مازاد قرار نمی‌گیرد و با این مسئله به ما بی‌احترامی شد چون ما قرارداد نداشتیم اما هر جا می‌رفتیم می‌گفتند شما در لیست مازاد هستید.

عمران‌زاده در پاسخ به این سوال که از نظر تو چه تیمی قهرمان لیگ و چه تیمی قهرمان جام‌حذفی می‌شود تصریح کرد: بحثی درباره کری‌خوانی ندارم اما به نظر پرسپولیس دو، سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود و فکر می‌کنم در جام‌حذفی هم تراکتورسازی قهرمان شود.

بازیکن تیم صبای قم در پاسخ به این سوال که بعد از پایان فوتبالش چکار خواهد کرد گفت: واقعاً فکر کردن به چنین موضوعی هم سخت است. البته زمانی که از استقلال جدا شدم فوتبال من تمام شد. باور کنید ۴ شب نخوابیدم اما با وجود جوان‌هایی که می‌بینم به قول رضا عنایتی تا دو، سه سال آینده می‌خواهم بازی کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )