سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: مدارک و مستندات خود را به کمیته استیناف داده‌ایم و امیدواریم ۳ امتیاز از نساجی کسر نشود.

حسین مسگر ساروی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: ما این هفته یک بازی سختی در مقابل تیم خوب بادران داریم و این تیم همانند تیم ما در طول فصل دارای فراز و نشیب‌هایی بوده اما بعد از ورود محمد ربیعی سرمربی تیم بادران و جذب چند بازیکن باتجربه در نیم‌فصل، این تیم روند خوب و رو به رشدی در جدول لیگ داشته است و امیدواریم بتوانیم همانند بازی با ملوان و خونه به خونه بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و ۳ امتیاز لازم را کسب کنیم.

وی افزود: تیم ما باید در مقابل بادران بدون تماشاگر حاضر شود. کمیته انضباطی یک رأی تعلیقی در رابطه با عدم حضور تماشاگران صادر کرد که این رأی بعد از بازی با خونه به خونه که در شهر بابل منجر به درگیری شد، دائم شد.

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین در مورد کسر ۳ امتیاز این تیم در مقابل خونه به خونه گفت: امروز این رأی در کمیته استیناف مجدداً مورد بررسی قرار می‌گیرد و ما مدارک و مستندات خود را توسط وکیل باشگاه به کمیته استیناف ارائه کردیم و امیدوارم بعد از بررسی کامل، بتوانیم در این کمیته حقانیت خود را به اثبات برسانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.